FANDOM

Asahija to sierżant Marynarki stacjonujący w West Blue lub Grand Line. Jego cień został skradziony przez Gekko Morię.

Wygląd

Asahija to przeciętnego wzrostu szczupły mężczyzna o czarnych oczach. Posiada on lekki zarost na nieco wysuniętej szczęce oraz ciemno-brązowe gęste i kręcone włosy. Ma on dosyć duże uszy, strzałowaty nos oraz brązowej barwy długie cienkie brwi. Można również powiedzieć, że jest dosyć młody i ma jasną karnację skóry.

Asahija jako sierżant, nosi czarne buty, granatowe spodnie i białą marynarską koszulkę. Jego wizerunek uzupełnia biała kurtka z kołnierzem i długimi rękawami. Nie ma ona zapięcia, a wokół szyi Sierżant zawiązał sobie niebieską chusteczkę. Ponadto, tak jak Czerwony Pies, na głowie ma założoną standardową czapkę z daszkiem, na której widnieje napis Marine.

Osobowość

Widzieliśmy tylko wielką radość Asahija którą okazał po odzyskaniu cienia, skradzionego mu przez Morię. Wygląda jednak na porządnego i wesołego Marynarza, który dobrze wykonuje swoje obowiązki.

Fabuła

Po pokonaniu Morii

Tuż po tym jak Luffy pokonał Królewskiego Wojownika Mórz, wszystkie cienie, które ukradł Moria, powróciły do swoich właścicieli. Jednym z nich okazał się sierżant Asahija, który, nie posiadając się ze szczęścia, mógł wreszcie bezpiecznie wyjść na słońce i ponownie zacząć radować się życiem. Asahija, długo się nie namyślając, tak też zrobił i wraz z resztą swojej załogi mógł wreszcie żeglować po wodach West Blue i Grand Line na pokładzie okrętu Marynarki.

Ciekawostki

  • Jego imię zostało ujawnione w One Piece Blue Deep: Characters World na stronie 214.

Nawigacja

Tekst tego artykułu, w części lub w całości pochodzi z onepiece.com.pl

Jestem złodziejką, która okrada piratów! Przyłącz się do mnie, a razem zdobędziemy fortunę. Oryginalny tekst znajduje się na stronie: http://www.onepiece.com.pl/readarticle.php?article_id=485 Twórcą tego artykułu jest użytkownik: Silnikov a korekterem jest Shimi

Nami Steals Alvida's Treasure