FANDOM

Ten artykuł wymaga poszerzenia

Luffychibi
Babe, znany szerzej jako Mr. 4, to były oficer Baroque Works, tajnej organizacji, w której współpracował z Miss Merry Christmas.

Po rozwiązaniu organizacji, został dostawcą pizzy w nowej Spiders Cafe.

Wygląd

Mr. 4 jest wysokim i grubym mężczyzną, ma duże usta i blond włosy. Nosi zieloną koszulę we wzorki na rękawach i jasno zieloną tunikę z wielką ciemno zieloną czwórką na przedzie, czarne spodnie, szare buty oraz pomarańczowy szalik. Na plecach nosi swoje bronie – cztero tonowy kij baseballowy oraz Lassoo.

Po przeskoku jako dostawca pizzy zmienia strój. Nosi ciemną koszulkę bez rękawów, spodnie w pionowe paski czapkę z daszkiem z napisem "Pizza", fartuch z napisem "Pizza 4 w 30 godzin". Jedyne co się nie zmienia to jego szalik i buty.

Galeria

Osobowość

Mr. 4 jest bardzo powolny, zarówno w czynach jak i myśleniu. We wszystkim słucha swojej partnerki.

Fabuła

Saga Alabasta

Mini Akt Spotkanie Baroque

Umiejętności i moce

Jest jednym z dwójki z pośród agentów oficerów nie posiadających mocy żadnego diabelskiego owocu, mimo to jest świetnym pałkarzem, a w współpracy z Lassoo i Miss Merry Christmas jest skrajnie niebezpiecznym przeciwnikiem.

Jest osobą o wielkiej sile, bez problemu podnosi pałkę baseballową ważący 4 tony, jednak z natury jest powolny i mało inteligentny i Miss Merry Christmas musi mu dyktować co ma robić. Według Crocodile możliwości bojowe tej pary są większe od Mr. 3 i Miss Golden Week, ale nie dorównują ich inteligencji i przebiegłości.

Lassoo

Główny artykuł: Lassoo

Lassoo jest bronią, która wchłonęła diabelski owoc Pies-Piesowoc, Model Jamniczy. Z ogromną prędkością wyrzuca z siebie piłki o wadze kul armatnich, które następnie są odbijane z ogromną precyzją przez Mr. 4, dodatkowo po kilku sekundach piłki wybuchają.

Główne walki

Ciekawostki

  • On i Miss Goldenweek są jedynymi agentami oficerami, którzy nie posiadają mocy diabelskiego owocu.
  • Pułapka kolorów Miss Goldenweek ujawniła, że jego marzeniem jest zostanie dostawcą pizzy. To kolejna ironia w One Piece, ponieważ dostawcy pizzy powinni być szybcy, a na jego fartuchu widnieje napis "Dostawa w 30 godzin".

Nawigacja