FANDOM

Baggaley[1] jest niesławnym piratem z Nowego Świata, który sprzymierzył się z załogą Białobrodego.

Wygląd

Baggaley Concept Art

Szkic Baggaleya

Baggaley jest mężczyzną o długich czarnych włosach i prostokątnym kształcie twarzy. Nosi tatuaż zakrywający większą część jego policzka, oraz zielony kapelusz. Dodatkowo nosi zielony płaszcz odkrywający nieco jego klatkę piersiową.

Osobowość

Niewiele wiadomo o osobowości Baggaleya poza tym, że walczy i ryzykuje życie w próbie ocalenia Portgasa D. Ace'a.

Historia

Jakiś czas przed rozpoczęciem fabuły, Baggaley staje się rozpoznawalnym piratem, o pewnej niesławnej reputacji w Nowym Świecie, któremu udaje się sprzymierzyć z załogą Białobrodego.

Fabuła

Wojna na Marineford

Kiedy Portgas D. Ace ma zostać stracony na Marineford, Baggaley wraz ze swoją załogą dołącza do sił załogi Białobrodego, by go ocalić.

Pojawia się z Wallemem kiedy Marynarka ogłasza zmianę godziny egzekucji Portgasa D. Ace'a. Później był widziany z pozostałymi kapitanami podczas śmierci Ace'a. Swoje ostatnie wystąpienie Baggaley zalicza krzycząc imiona Jinbe i Luffy'ego którzy uciekają z pola bitwy mając nadzieje że uda im się przetrwać.

Po wojnie

Baggaley razem ze swoją załogą uczestniczy w uroczystościach pogrzebowych Ace'a i Białobrodego, gdzieś w nieznanym miejscu w Nowym Świecie.

Umiejętności i moce

Baggaley staje się rozpoznawalnym piratem o pewnej niesławnej reputacji w nowym świecie, któremu udaje się zawrzeć sojusz z załogą Białobrodego. Do walki używa broni palnej.

Główne walki

Ciekawostki

  • Dzieli swoje imię z pewną asteroidą.

Przypisy

  1. One Piece Manga - One Piece Green: Secret Pieces Imię Baggaleya

Nawigacja