FANDOM

Bamboo to miecz dzierżony przez pułkownika Marynarki T-Bone'a.

Wygląd

Bamboo to długi miecz o bogatej dekoracji. Ma zieloną zdobioną rękojeść, prostą tsuba i trzymany jest w szarej pochwie.

Możliwości

Właściwości miecza pozostają nieznane, ale T-Bone był w stanie używać go na odległość i zabić nim Króla Mórz bez większego problemu. Pułkownik z łatwością tnie nim też statki, dzięki czemu zdobył przydomek "Przecinak Statków".

Techniki

Bone Slash

Promień Kąta Prostego! Bon Soir - PrzerąBONE Niebo.

  • Promień Kąta Prostego! Bon Soir - PrzerąBONE Niebo (直角閃光 ボーン空割(ソワール) Chokkaku Senkō Bōn Sowāru, dosłowne znaczenie: "promień kąta prostego, rozłupanie niebios"): T-Bone tnie w powietrzu kąt prosty i pchnie go do przodu. Efektem jest równa prostokątna dziura w miejscu, w które uderzy cięcie. W tłumaczeniu Viz Manga i dubbingu FUNimation technika nazwana jest Right Angle Flash: Bone Soir. Nazwa ataku to nawiązanie do imienia T-Bone'a i francuskich słów bon soir, które oznaczają "dobry wieczór".
  • Ptasi Lot Kąta Prostego! Taniec Bone-Odori - Bone-strualne Ptaszysko (直角飛鳥 ボーン大鳥(オオドリー) Chokkaku Hichō Bōn Ōdorī, dosłowne znaczenie: "latający ptak kąta prostego, kościany wielki ptak"): T-Bone tnie powietrze i wysyła w kierunku przeciwnika cięcie w kształcie promienia. Cięcie to jest w stanie odbijać się w locie pod kątem prostym i przybiera wygląd lecącego ptaka. W tłumaczeniu Viz Manga technika nazwana jest Right Angle Flying Bird Bone: Bird of Prey, a w dubbingu FUNimation Right Angle Flying Bird: Bone Phoenix. Nazwa ataku nawiązuje do festiwalu o-bon. Samo bon odori to tradycyjny japoński taniec wykonywany z okazji wcześniej wspomnianego święta zmarłych.

Fabuła

Akt Water 7

T-Bone dzierżył Bamboo, przebywając na morskim pociągu do Enies Lobby. Użył go, by zaatakować Sanjiego, Usoppa i Franky'ego. Później zaatakował nim Rocket Mana, by ten nie mógł dogonić Puffing Toma. Zoro zniszczył jednak miecz Bohaterskim Szponem of a Bycz.

Akt Marineford

Na Marineford T-Bone pojawił się z naprawionym ostrzem.

Nawigacja