FANDOM

Ban Dedessinée to królowa i jedna z 50 monarchów, którzy wzięli udział w Reverie.

Wygląd

Dedessinée to kobieta z krótkimi srebrnymi włosami, niebieskimi oczyma i fioletową szminką. Nosi białą chustę na głowie i karmazynowy strój. Gdy pierwszy raz ją pokazano, miała na sobie okulary przeciwsłoneczne.

Osobowość

Niewiele wiadomo o osobowości Dedessinée. Wygląda na to, że wierzy ona, że da się skutecznie rozwiązać problemy poruszone na Reverie.

Fabuła

Akt Zou

Jakiś czas przed Reverie Dedessinée wyruszyła do Mariejois.

Akt Reverie

Dedessinée znalazła się na sali obrad, gdzie usiadła na prawo od Riku Doldo III. Po usłyszeniu, że przewodniczącym tegorocznej konferencji będzie Ham Burger, powiedziała, że wierzy w to, że dzięki niemu problemy zostaną skutecznie rozwiązane.

Umiejętności i moce

Jako królowa państwa sprzymierzonego z Globalnym Rządem ma prawo uczestnictwa w Reverie, gdzie ma pewien wpływ na losy świata.

Ciekawostki

  • Jej imię nawiązuje do francuskiego zwrotu bande dessinée oznaczającego "komiks". Zazwyczaj nazwą tą określa się francuskie i belgijskie komiksy.
  • Imię Ban Dedessinée nie zostało wyjawione w mandze, a pojawiło się w napisach po 889. odcinku anime.