FANDOM

Bellett[1] był księciem nieznanego królestwa. Został uwięziony w Impel Down, po czym zmieniono jego płeć.

Wygląd

Bellett jest masywnym mężczyzną o ciemnej skórze, blond włosach i czarnej brodzie. Jego najbardziej charakterystyczną cechą jest duża blizna biegnąca od lewego ramienia w dół aż do klatki piersiowej. Nosi spodnie w jednolitym zielonym kolorze w anime z brązowym pasem, a mandze w zielonym wojskowym kamuflażu przypominającym moro. Do tego zakłada na stopy czarne skórzane buty na wysokich cholewach.

Po zmianie w kobietę przez Emporio Ivankov za pomocą Hor-Hormonowocu, wygląd Belletta zmienił się całkowicie z wyjątkiem blizny i blond włosów łącznie z ubraniem. Po przemianie jest bardzo smukłą, dobrze wyposażoną kobietą o jaśniejszej skórze.

Galeria

Osobowość

Jest bardzo lojalny wobec swojej rodziny, próbuje zabić Ivę w zemście za przemianę jego ojca w transwestytę, co z kolei zmusiło go, by stać się piratem.

Historia

Bellet Confronts Ivankov

Bellett staje naprzeciwko Ivankov.

Bellett przyszedł do krainy neotranziomów szukając zemsty na Ivankov dla swojego ojca, który stał się transwestytą po wizycie w Królestwie Samychtranzioli piętnaście lat przed fabułą, przedstawionej w serii. Według Belletta, jego rodzina i królestwo przechodziło ogromny kryzys z tej nagłej zmiany swojego króla. W związku z planowanym odwetem, książę Bellett został zmuszony przejść na piractwo. Po znalezieniu swojego celu i krótkim opowiedzeniu swojej przeszłości, wystrzelił do Ivy z bazooki, a on udając przestraszonego użyła Death Wink i odbiła kulę w kierunku byłego księcia, po czy oberwał potężnym rykoszetem. Następnie Ivankov użyła na nim mocy Hor-Hormonowocu i zamieniła go w kobietę proponując mu przyłączenie się do krainy neotranziomów. Jednak (teraz jako ona) ze wstydem uciekła pomieszczenia, zasłaniając prawą ręką biust, a lewą ręką podciągając sobie spodnie.

Umiejętności i moce

Nie wiele wiadomo o jego zdolnościach bojowych, chociaż jest wystarczająco wytrzymały, aby przetrwać odbity przez Death Wink Ivy pocisk armaty.

Bronie

Używał bazooki, gdy próbował zaatakować Ivę, chociaż strzał został odbity w niego przez Death Wink Ivy.

Główne walki

Przypisy

  1. Manga One Piece: One Piece Blue Deep: Characters World (str. 215), Jego imię zostaje ujawnione.

Nawigacja