Bellett[1] był księciem nieznanego królestwa. Został uwięziony w Impel Down, po czym zmieniono jego płeć.

Wygląd

Bellett jest masywnym mężczyzną o ciemnej skórze, blond włosach i czarnej brodzie. Jego najbardziej charakterystyczną cechą jest duża blizna biegnąca od lewego ramienia w dół aż do klatki piersiowej. Nosi spodnie w jednolitym zielonym kolorze w anime z brązowym pasem, a mandze w zielonym wojskowym kamuflażu przypominającym moro. Do tego zakłada na stopy czarne skórzane buty na wysokich cholewach.

Po zmianie w kobietę przez Emporio Ivankov za pomocą Hor-Hormonowocu, wygląd Belletta zmienił się całkowicie z wyjątkiem blizny i blond włosów łącznie z ubraniem. Po przemianie jest bardzo smukłą, dobrze wyposażoną kobietą o jaśniejszej skórze.

Galeria

Osobowość

Jest bardzo lojalny wobec swojej rodziny, próbuje zabić Ivę w zemście za przemianę jego ojca w transwestytę, co z kolei zmusiło go, by stać się piratem.

Historia

Bellett staje naprzeciwko Ivankov.

Bellett przyszedł do krainy neotranziomów szukając zemsty na Ivankov dla swojego ojca, który stał się transwestytą po wizycie w Królestwie Samychtranzioli piętnaście lat przed fabułą, przedstawionej w serii. Według Belletta, jego rodzina i królestwo przechodziło ogromny kryzys z tej nagłej zmiany swojego króla. W związku z planowanym odwetem, książę Bellett został zmuszony przejść na piractwo. Po znalezieniu swojego celu i krótkim opowiedzeniu swojej przeszłości, wystrzelił do Ivy z bazooki, a on udając przestraszonego użyła Death Wink i odbiła kulę w kierunku byłego księcia, po czy oberwał potężnym rykoszetem. Następnie Ivankov użyła na nim mocy Hor-Hormonowocu i zamieniła go w kobietę proponując mu przyłączenie się do krainy neotranziomów. Jednak (teraz jako ona) ze wstydem uciekła pomieszczenia, zasłaniając prawą ręką biust, a lewą ręką podciągając sobie spodnie.

Umiejętności i moce

Nie wiele wiadomo o jego zdolnościach bojowych, chociaż jest wystarczająco wytrzymały, aby przetrwać odbity przez Death Wink Ivy pocisk armaty.

Bronie

Używał bazooki, gdy próbował zaatakować Ivę, chociaż strzał został odbity w niego przez Death Wink Ivy.

Główne walki

Przypisy

  1. Manga One Piece: One Piece Blue Deep: Characters World (str. 215), Jego imię zostaje ujawnione.

Nawigacja