FANDOM

Belo Betty – dowódczyni wschodniej armii rewolucjonistów.

Wygląd

Belo Betty to wysoka i szczupła kobieta, z półkoliście przyciętą fioletową grzywką. Na głowie ma czarny cylinder, z dwiema odstającymi końcówkami przypominającymi rogi, na którym znajdują się jasne gogle zamocowane z przodu oraz bardzo duży jasny pióropusz, a oczy zasłaniają ciemne okulary z podobnym wzorkiem jak na cylindrze. Jest ubrana w jasną rozpiętą krótką kurtkę która ledwie zasłania jej biust, luźno zawiązany czarny krawat, rękawiczki w tym samym kolorze, czarną spódnicę, krótką z przodu lecz bardzo rozłożystą z tylu. Na nogach ma bardzo długie czarne pończochy oraz buty w tym samym kolorze.

Galeria

Osobowość

Betty traktuje innych w dość niemiły sposób. Jej wredne zachowanie ma jednak na celu wzbudzenie w ludziach woli walki i chęci podejmowania własnych decyzji. Wierzy, że bohaterskie czyny mają swój początek w podejmowanych decyzjach. Gdy mieszkańcy Królestwa Lulusii zaczęli walczyć, Betty zmieniła swoje nastawienie i zaczęła nimi dowodzić.

Fabuła

Tuż przed Reverie

Betty, Morley, Lindbergh i Kruk udali się do Królestwa Lulusii, by ocalić jego mieszkańców przed załogą Różowobrodego. Rewolucjonistka użyła na mieszkańcach mocy na-natchnieniowocu, by wzbudzić w nich wolę walki i kazała Lindberghowi oraz Krukowi ich wesprzeć. Po pokonaniu piratów, dowódcy zostawili ich kapitana mieszkańcom, by ci zgarnęli za niego nagrodę, a Betty zostawiła obywatelom Lulusii dane kontaktowe armii rewolucjonistów i zachęciła ich do dołączenia. Dowódcy opuścili państwo i udali się na spotkanie na wyspie różu, by przygotować się na wojnie ze światową arystokracją.

Podczas spotkania na wyspie różu, Belo Betty rozmawiała z Koalą na temat jej pragnienia walki z Globalnym Rządem dla sprawy ryboludzi.

Umiejętności i moce

Jako dowódczyni armii rewolucjonistów Betty posiada dość sporą władzę w organizacji. Dowodzi wszystkimi żołnierzami wschodniej części armii.

Betty jest niezwykle charyzmatycznym mówcą. Dzięki mocom swojego diabelskiego owocu, zachęca do walki wielu ludzi. Z powodu jej zdolności Morley nazwał ją chorążym wolności.

Diabelski owoc

Główny artykuł: Na-natchnieniowoc
Kobu Kobu no Mi Infobox

Betty używa swojej mocy, by wzmocnić mieszkańców Królestwa Lulusii.

Betty zjadła na-natchnieniowoc, diabelski owoc typu Paramecia, dzięki czemu może wzmacniać ludzi i zachęcić ich do walki, zwiększając ich wolę i siłę fizyczną. W Królestwie Lulusii pomogła bezbronnym mieszkańcom poradzić sobie z załogą Różowobrodego, dzięki patykom.

Główne walki

Ciekawostki

Nawigacja