FANDOM

Ten artykuł wymaga poszerzenia

Luffychibi

Bentham, znany także jako Mr. 2 Bon Clay, jest byłym oficerem Baroque Works i transwestytą.

Początkowo, jako członek Baroque Works, był wrogiem Luffy'ego, lecz szybko się z nim zaprzyjaźnił, co doprowadziło do tego, że Bon Clay poświęcił się dla Luffy'ego dwukrotnie, najpierw na Alabaście, a potem w Impel Down. Obecnie jest królową krainy neotranziomów.

Wygląd

Galeria

Główna seria

Gry wideo

Osobowość

Bon Clay wierzy w moc przyjaźni. Sam jest wierny przyjaciołom co pokazuje, pomagając Słomkowym w ucieczce przed Hiną. Bentham posiada swój unikalny śmiech: "gaaaaahhahhaha".

Relacje

Historia

Miss Golden Week i operacja "Poznajcie Baroque Works"

Bentham Operation Goldenweek

Mr. 2 w historii okładkowej.

Bon Clay został pochwycony przez Hinę, ale udało mu się uciec. Za jego głowę wyznaczono nagrodę w wysokości Bsymbol32,000,000. Przywdział on bardziej męski strój i ruszył na ratunek dawnym współpracownikom.

Aby uratować Miss Valentine przed egzekucją, wyzwał Hinę na pojedynek. Po tym, jak Miss Golden Week, Miss Valentine i Mr. 5 uwolnili Mr. 4, Miss Double Finger, Miss Merry Christmas i Lassoo, Bon Clay został przywiązany do Mr. 3 i wrzucony do celi z Crocodilem i Daz Bones, więc można przypuszczać, że ponownie przegrał z Hiną. Później razem z kolegami z celi został przetransportowany do Impel Down.

Umiejętności i moce

Diabelski Owoc

Główny artykuł: Naś-Naśladowoc
Mr. 2 changes his appearance

Mr. 2 pokazuje swoje umiejętności.

Dzięki mocy swojego Diabelskiego Owocu Bentham może przybrać ciało, twarz, a nawet pojedyncze części ciała każdego kogo dotknął w trakcie całego swojego życia (a przynajmniej od czasu zjedzenia Diabelskiego Owocu).

Transwestyckie Kung-Fu

Główny artykuł: Transwestyckie Kung-Fu

Bentham posługuje się specyficznym stylem walki łączącym ciosy karate oraz figury baletowe. Jest to o tyle potężny styl, że możliwe było kopnięciem powalenie Mr. 1 jednocześnie przebijając nim ścianę, mimo że Daz Bones stał wyżej w strukturach Baroque Works.

Bronie

Łabędzie głowy na plecach Mr. 2 nie służą jedynie do dekoracji. Podczas walki z Sanjim musiał je założyć na swoje baletki aby zwiększyć zasięg oraz siłę swoich kopnięć. Dzięki stalowym dziobom takie kopnięcie zyskuje siłę strzału z karabinu.

Może także użyć swoje sztuczne rzęsy jak bumerangi, które zataczając łuk ponownie przyczepiają się do jego powiek.

Główne walki

Niekanoniczne walki

Wczesne One Piece

Zgodnie z One Piece Color Walk 2 Mr. 2 początkowo miał mieć parę składającą się z Mr. 2 przypominającego z wyglądu Mr. 4 oraz Miss Obon. Zostało także ujawnione, że pierwotnie miał zostać Mr. Happy Birthday.

Różnice pomiędzy mangą a anime

W mandze na jego różowym płaszczu widnieje napis Okama, w anime jest to Bon Clay.

Ta zmiana ma swoje konsekwencje w dialogach. Podczas Sagi Alabasta Mr. 2 ani razu nie jest nazywany Okama, a każdy takie słowo zostało zastąpione przez Balet. Jego styl walki też został zmieniony na balet Kempo, jednak wciąż krzyczy Okama Way! podczas końcu aktu. Ta cenzura została przeniesiona także do Aktu Impel Down w anime.

Ciekawostki

  • W 372. rozdziale Oda wyjawił oficjalny angielski przydomek Benthama. Brzmi on Mr.2 Bon Kurei.
  • Bon Clay, uważał że Usopp ma najzabawniejszy nos na świecie. On sam ma najzabawniejsze oczy, usta i głowę. Tak więc kiedy Bentham przybiera najzabawniejszą z twarzy po prostu zmienia swój nos na Usoppa.
  • W czwartym japońskim rankingu popularności Mr. 2 zajął 23 miejsce, w piątym awansował na 20 miejsce, a w szóstym z kolei spadł na 24 miejsce.
  • Mr. 2 to jedyny agent Baroque Works bez partnerki. Wynika to z faktu, że jest Okama i odgrywa role kobiety oraz mężczyzny (Mr. 2 męska część i Bon Clay kobieca część).
  • Jego piosenka z One Piece Character Song Carnival CD jest 'Oh Come My Way'. Płynąc do Spider Cafe śpiewa zarówno "oh come my way" jak i "okama way" co dosłownie oznacza 'Droga Transwestyty'.
  • Występuje w trailerze do Filmu 6, mimo że w samym filmie nie występuje.
  • Kiedy walcząc z Sanjim po raz pierwszy używa sztucznych łabędzich głów, tłumaczy że lewa głowa to samica, a prawa samiec.
  • W odcinku 437 dzięki mocy swojego Diabelskiego Owocu przybiera postać zastępcy naczelnika Hannyabala, widać jak przywraca swoją oryginalną twarz, ale zachowuje rozmiar Hannyabala, który jest od Benthama o wiele większy.

Nawigacja