FANDOM

Ten artykuł wymaga poszerzenia

Luffychibi

Billy to wielki produkujący elektryczność ptak z 10. filmu One Piece. Został stworzony przez doktora Indigo. Pomógł Luffy'emu w powietrznej walce przeciwko Shikiemu.

Wygląd

Strong billy

Billy ze swoim wachlarzem piór.

Billy jest ogromnym żółtym ptakiem wyglądającym jak skrzyżowanie kaczki z pawiem. Ma głowę i dziób kaczki, a resztę ciała pawia. Jego druga połowa staje się bardziej widoczna, gdy ten rozwija swój wachlarz piór. Billy w przeciwieństwie do stworzeń, które przypomina, ma ogromne skrzydła i potrafi latać. Zwykle cieknie mu z nosa. Z powodu specjalnej substancji chemicznej wszczepionej mu przez Dr. Indigo, Billy jest dużo większy niż powinien być.

Osobowość

W przeciwieństwie do innych zmutowanych zwierząt z Merveille, Billy jest przyjazny i ma maniery, choć jest też dość wybuchowy, co pokazane było, gdy Luffy ciągał jego policzek. Łatwo panikuje, co pokazał, gdy Nami zaczęła tonąć. Pomimo tego jest jednak lojalny i odważny.

Umiejętności i moce

Billy jest specjalnym rodzajem ptaka stworzonym dzięki SIQ. Produkuje elektryczność ze swoich piór. Pomimo małego rozmiaru w porównaniu do innych zmutowanych zwierząt, jest w stanie wyprodukować wystarczającą ilość energii, by porazić w szybki sposób całe stado. Potrafi też latać z dużą prędkością, niosąc kogoś na grzbiecie.

Ciekawostki

  • Jego gatunek to ptak gromu (雷鳥 Raichō). Raichō można też przetłumaczyć na "pardwę górską".