FANDOM

Bingou to mieszkaniec Kraju Wano. Dawniej mieszkał w Kwiatowej Stolicy, lecz został z niej wygnany.

Wygląd

Bingou to niski starszy mężczyzna z łysą głową i pociągłą twarzą. Nosi jasne kimono z ciemnym obi w kropki.

Osobowość

Bingou to głupi i łatwowierny człowiek, którego pierwotne instynkty doprowadziły do ruiny. Aby spełnić swój cel i żyć z najwyższej rangi kurtyzaną Komurasaki, był gotów sprzedać cały swój dobytek, a nawet rodzinę. Oddał prostytutce wszystkie swoje pieniądze, wierząc, że wyda je na wykupienie sobie wolności.

Po odkryciu, że Komurasaki go oszukała, Bingou popadł w rozpacz i zdecydował się na zabicie kurtyzany, nie dbając o to, że sam może zginąć.

Historia

Bingou zakochał się w kurtyzanie Komurasaki i zdecydował się na wykupienie jej wolności, by spędzić z nią resztę życia. Bingou uzbierał ogromną ilość pieniędzy, sprzedał swój warsztat, dom, a nawet rodzinę. Ufając Komurasaki, oddał jej wszystko, co uzbierał. Gdy przybył, by odebrać kurtyzanę z dzielnicy rozkoszy, ta powiedziała, że wszystkie jego pieniądze zostały przez nią wydane, a ona wcale nie zamierzała wykupować swojej wolności. Pracownicy jej domu wyśmiali Bingou za to, że uwierzył Komurasaki i wyrzucili go na bruk.

Fabuła

Akt Wano

Po utracie wszystkiego, Bingou i dwóch innych mężczyzn, którzy także zostali oszukani przez Komurasaki, zdecydowało się na zabicie kurtyzany, gdy ta zmierzała do zamku szoguna Orochiego. Oszukani zostali szybko pokonani przez ochroniarzy kurtyzany. Komurasaki powiedziała, że uważa mężczyzn jedynie za psy, które przynoszą jej pieniądze. Pokonani przez ochroniarzy mężczyźni zostali wygnani z Kwiatowej Stolicy.

Umiejętności i moce

Bronie

Podczas ataku na Komurasaki, Bingou dzierżył nóż, lecz nie potrafił się nim posługiwać i został szybko pokonany przez wyszkolonych ochroniarzy.

Nawigacja