Blamenco – dowódca 6. oddziału załogi Białobrodego. Jego imię zostało ujawnione w SBS w 58. tomie.

Wygląd

Grafika koncepcyjna Blamenco z anime.

Blamenco jest dosyć niskim i pulchnym mężczyzną. Ma bladą skórę, szerokie wargi (podobnie jak Usopp czy Yasopp). Blisko policzka z obu stron posiada "kieszenie", które są ściśle związane z jego umiejętnością. Brakuję mu jednego z przednich zębów. Jest ubrany w fioletowy kombinezon na szelkach na którego środku widnieje coś w rodzaju Jolly Rogera: jest to podobizna świni. Biodra ma przepasane bladożółtą szarfą. Na głowie nosi piracki kapelusz ze znakiem załogi pirackiej, do której należy.

Osobowosć

Na temat osobowości Blamenco wiemy niewiele. Fakt, iż pojawił się na wojnie na szczycie, aby uratować Ace'a czyni go lojalnym członkiem załogi.

Historia

Wojna na Marineford

Gdy okazało się, że Ace miał zostać publicznie stracony na Marineford, Blamenco razem z całą załogą Białobrodego oraz sojusznikami Edwarda Newgate'a przybyli na wyspę, by go odbić.

W czasie walk Blamenco użył mocy swojego diabelskiego owocu, by wyciągnąć ze swojego ciała wileki młot i powalić kilku marynarzy. Był wstrząśnięty i przerażony, gdy Czerwony Pies przebił pięścią Ace. Po zakończeniu wojny przez Shanksa Blamenco stał u boku reszty załogi Białobrodego. Gdy Sengoku ogłosił koniec wojny Blamenco stał koło piratów swojego oddziału, opłakując śmierć Białobrodego i Ace'a.

Po wojnie

Po zakończeniu wojny Blamenco razem z załogą Białobrodego, uczestniczył w pogrzebie Ace'a i Białobrodego w nieznanym miejscu, gdzieś w Nowym Świecie.

Umiejętności i moce

Jako dowódca 6. oddziału jednej z najsilniejszych załóg pirackich w historii, można się domyślać, że jest on bardzo silny.

Diabelski owoc

Główny artykuł: Diabelski owoc Blamenco

Blamenco potrafi przechowywać w swoim ciele ogromny młot.

Podstawą jego walki jest zdolność diabelskiego owocu. Dzięki niej potrafi wyjmować nawet bardzo wielkie przedmioty z kieszeni znajdujących się na jego ciele a następnie z ich pomocą atakować.

Bronie

Jego podstawową bronią jest wielki drewniany młot. Mimo, że ta broń jest większa od niego posługuje się nią bez problemu, co może wskazywać na jego potężne zdolności fizyczne. Za pomocą swojego ataku jest w stanie szybko i skutecznie pokonać dużą liczbę żołnierzy Marynarki.

Główne walki

Ciekawostki

  • Moc jego owocu może być nawiązaniem do często pojawiającego się w filmach animowanych motywu wyjmowania dużych przedmiotów z małej przestrzeni.

Nawigacja