FANDOM

Ten artykuł wymaga poszerzenia

Luffychibi

Blenheim – dowódca 9. oddziału załogi Białobrodego.

Wygląd

Blenheim jest masywnym i muskularnym mężczyzną, jest niewiele mniejszy od Białobrodego. Ma czarny kucyk i siwą brodę. Nosi szarą kamizelkę, a na mięśniach naramiennych ma purpurowe tatuaże z Jolly Rogerem Białobrodego, tuż nad parą żółtych bransolet. Ma luźne szarawe spodnie wciśnięte w zwykłe buty. Dzierży miecz pasujący do niego rozmiarem.

Dwadzieścia lat przed rozpoczęciem serii, Blenheim nosił te same ubrania, ale jego broda była czarna.

Osobowość

Blenheim zdaje się być lojalny załodze i Białobrodemu. Ryzykował swoje życie, by uratować Ace'a podczas wojny na Marineford.

Umiejętności i moce

Jako dowódca 9. oddziału załogi Białobrodego, Blenheim ma władzę nad kamratami niższej rangi. Nieznane są jego umiejętności walki. Z powodu jego siły i rozmiaru, został wezwany, by zabrać zamrożonego i nieprzytomnego Jozu na statek ucieczkowy.

Bronie

Po rozpoczęciu bitwy, Blenheim dzierżył ogromny miecz i prawdopodobnie jest wprawiony w używaniu go, co sugeruje jego rozmiar. Dwadzieścia lat przed rozpoczęciem serii, gdy Białobrody spotkał się z Shikim, Blenheim miał ten sam miecz.

Główne walki

Ciekawostki