FANDOM

Ten artykuł wymaga poszerzenia

Luffychibi

Blenheim – dowódca 9. oddziału załogi Białobrodego.

Wygląd

Blenheim jest masywnym i muskularnym mężczyzną, jest niewiele mniejszy od Białobrodego. Ma czarny kucyk i siwą brodę. Nosi szarą kamizelkę, a na mięśniach naramiennych ma purpurowe tatuaże z Jolly Rogerem Białobrodego, tuż nad parą żółtych bransolet. Ma luźne szarawe spodnie wciśnięte w zwykłe buty. Dzierży miecz pasujący do niego rozmiarem.

Dwadzieścia lat przed rozpoczęciem serii Blenheim nosił te same ubrania, ale jego broda była czarna.

Galeria

Osobowość

Blenheim zdaje się być lojalny załodze i Białobrodemu. Ryzykował swoje życie, by uratować Ace'a podczas wojny na Marineford.

Umiejętności i moce

Jako dowódca 9. oddziału załogi Białobrodego, Blenheim ma władzę nad kamratami niższej rangi. Nieznane są jego umiejętności walki. Z powodu jego siły i rozmiaru, został wezwany, by zabrać zamrożonego i nieprzytomnego Jozu na statek ucieczkowy.

Bronie

Po rozpoczęciu bitwy, Blenheim dzierżył ogromny miecz i prawdopodobnie jest wprawiony w używaniu go, co sugeruje jego rozmiar. Dwadzieścia lat przed rozpoczęciem serii, gdy Białobrody spotkał się z Shikim, Blenheim miał ten sam miecz.

Główne walki

Ciekawostki