FANDOM

Ten artykuł wymaga poszerzenia

Luffychibi

Blyue to niekanoniczny olbrzym występujący tylko w grze One Piece: Round the Land.

Wygląd

Blyue jest olbrzymem ze zgodnymi proporcjami między jego muskularnymi kończynami a torsem. Ma falujące rude włosy i kozią bródkę tego samego koloru.

Podobnie jak reszta załogi, Blyue ma na głowie hełm w kształcie czaszki z długimi byczymi rogami i zielony płaszcz z futrem na ramionach.

Osobowość

Wierząc, że jego kapitan jest martwy, Blyue czuje się znieważony tym, że jego kamraci zostawili go samego. Z tego powodu pragnie ponownie zostać piratem po zebraniu załogi.

Umiejętności i moce

Jako olbrzym Blyue posiada potworną siłę i wytrzymałość, którą charakteryzuje się jego rasa.

Diabelski Owoc

Główny artykuł: Miń-Miniaturowoc

Blyue zjadł Miń-Miniaturowoc, Diabelski Owoc typu Paramecia, który pozwala mu na zmniejszanie swoje rozmiaru i łatwiejszą komunikację z innymi.

Bronie

Blyue dzierży topór do jazdy konnej, zwykle używa go w swojej formie olbrzyma. Ma też tarczę, której częściej używa do ataku niż do obrony.

Ciekawostki

  • Blyue jest pierwszym znanym olbrzymem w serii, który zjadł Diabelski Owoc. Nie jest jednak pierwszym kanonicznym.
  • Lily Enstomach zjadła Miń-Miniaturowoc, więc można stwierdzić, że Blyue nie żyje, choć nigdy nie pojawił się w anime.