FANDOM

Ten artykuł wymaga poszerzenia

Luffychibi

Boa Sandersonia – jedna z trzech Gorgonich Sióstr, które rządzą Amazon Lily. Zarówno ona, jak i jej siostry, zostały uznane za bohaterki po tym, jak zabiły potwora znanego jako Gorgona. Jest młodszą siostrą Boa Hancock i starszą siostrą Boa Marigold.

Wygląd

Sandersonia jest to duża pani, która przypomina węża. Jej głowa jest nieproporcjonalnie duża i szeroka, a jej język jest długi z rozdzieloną końcówką, często znika z jej ust. Ma zielone oczy (bursztynowe w postaci węża).

Podobnie jak reszta Kuja, ubiera się w bardzo skąpe ubrania. Zazwyczaj towarzyszy jej duży pantera, Baghuura przy jej boku, a nie wąż jak u innych Kuja. Wraz z siostrami, jej uroda jest bardzo podziwiana przez mieszkanki wyspy Amazon Lily. W młodości, Sandersonia była średniego wzrostu nastolatką, ubrana w pomarańczową spódnicę i zieloną bluzkę.

Na plecach, nosi pelerynę, na którą spływają jej rozpuszczone, długie, zielone włosy. Pod nimi znajduje się ukryte piętno - symbol niewolnictwa nadany przez swoich byłych właścicieli, Niebiańskie Smoki. Przypomina wzorem kopyto. Znak ten oznacza, że ​​jest ona "gorsza niż człowiek", od kiedy została niewolnicą. Jej siostry również mają ukryte to znamię na swoich plecach.

Galeria

Umiejętności i moce

Diabelski Owoc

Główny artykuł: Węż-Wężowoc, Model Anakondzi

Sandersonia zjadła Diabelski Owoc typu Zoan, który pozwala jej na przemianę w anakondę.

Dominacja

Główny artykuł: Dominacja

Dominacja Koloru Uzbrojenia

Dominacja Koloru Obserwacji

Nawigacja