FANDOM

Bobbin – członek załogi Big Mom, w której pełni funkcję gońca.

Wygląd

Bobbin jest dosyć mały. Jest ubrany jak profesjonalny szermierz (nieco podobnie do Mihawka). Nosi fioletowe spodnie i różową koszule a z dodatków posiada brązowe rękawiczki i pasek. Na plecach ma pelerynę koloru morskiego oraz wielki miecz. Nosi na głowie szermierski kapelusz i dosyć specyficzną maskę.

Osobowość

Nie wiemy zbyt wiele o osobowości tego pirata. Wiemy, że wykonuje rozkazy Big Mom zgodnie z jej zaleceniami, więc możemy podejrzewać, że jest lojalny wobec swojego kapitana. Na jego twarzy często widnieje szczery uśmiech. Często podczas przemowy kogoś innego używa słów "boyoyon", a kiedy sam mówi wtrąca zwroty "bo" albo "yoyo". Bobbin posiada swój własny unikalny śmiech: "boyoyon".

Relacje

Załoga

Nie wiemy jakie relacje łączą go z Pekomsem i Tamago, jednak wiemy, że jest wierny Big Mom. Zwraca się do niej "mama".

Fabuła

Luffy rzuca wyzwanie Big Mom

Po raz pierwszy widzimy Bobbin na Whole Cake Island, gdzie powraca i oznajmia swojemu kapitanowi, że zgodnie z zaleceniami spalił wyspę. Dowiadujemy się, że mieszkańcy wyspy nie płacili miesięcznej raty słodyczy przez co musieli ponieść karę. Następnie informuje o sytuacji na wyspie ryboludzi, gdzie skończyły się słodycze.

Inwazja na Whole Cake Island

Po tym, jak słodki dowódca Charlotte Cracker zostaje pokonany przez Luffy'ego. Rozwścieczona tym faktem Charlotte Linlin rozpętała burzę nad Whole Cake Island i wysłała w pogoń za Luffym wielką armię, której przewodził Bobbin. Mimo wielkiego i przez dłuższy czas skutecznego oporu Luffy'ego i Nami armii Bobbina w końcu udaje się ich pojmać.

Ponownie w akcie widzimy go gdy podchodzi do Sanjiego i pyta go dlaczego ten nie znajduje się w swoim pokoju po czym bez skrępowania wyciąga kawałek mięsa z koszyka kucharza. Widząc to Sanji odruchowo wymierza w Bobbina kopnięcie które wgniata go w ścianę. Załogant Big Mom niewiele robiąc sobie z potężnego ciosu każe Sanjiemu natychmiast się zatrzymać. Bobbin widząc że kucharz nie zamierza go słuchać podnosi się i zamierza udać się za nim w pościg, lecz wtedy przybywa do niego świta zamkowa Charlotte Linlin zaalarmowana hałasem, i pyta co tu się wydarzyło. Bobbin im nie odpowiada po czym za pomocą swojej mocy usypia żołnierzy i pełnym pewności głosem mówi że sam naprawi to co zepsuł. Jednak w trakcie pogoni za Sanjim, zostaje ciężko postrzelony przez trzy tajemnicze osoby, i pada bezwładnie na ziemię. Jakiś czas później dowiadujemy się, że za atakiem na Bobbina stoi Vito, z załogi Supernową Capone "Gang" Bege.

Umiejętności i moce

Dokładnie nie wiemy jak zdolności ma Bobbin, jednak słyszymy, że Big Mom powierzyła mu misje spalenie jednej wyspy, która nie zapłaciła miesięcznej "raty" za ochronę wyspy. Pirat wykonał swoją misję z sukcesem.

Bronie

Bobbin nosi wielki miecz (mniej więcej dwa razy większy od niego samego). Nie wiemy, w jakim stopniu potrafi się nim posługiwać.

Ciekawostki

  • Wygląd i imię tego pirata prawdopodobnie wzięły się od pojęcia "bobbleheads" związanym z Halloween.
  • Jego imię mogło wziąć się również od wierszyka "The Big-Bellied Ben" opowiadającym o człowieku, który pożerał wszystko w swojej wiosce, łącznie z mieszkańcami.

Nawigacja