FANDOM

Boodle – burmistrz miasta Orange.

Wygląd

Boodle jest dość staro wyglądającym mężczyzną z siwymi włosami ułożonymi w trzy pukle: dwa po bokach i jeden na górze. Nosi na sobie żółtą koszulę w czarną kratkę i ciemnozielone spodnie. Podczas walki z Buggym miał na sobie brązowy napierśnik i nałokietniki. Nosi też okulary przeciętnego rozmiaru.

Po przeskoku zdaje się mieć tę samą koszulę, ale ma też muszkę i krótsze spodnie.

Galeria

Osobowość

Boodle kocha swoje miasto i jego mieszkańców. Chciał za nie umrzeć, mając na uwadze, że powstało z ciężkiej pracy ludzi. Do walki zmotywował go Shushu, chroniący swojego sklepu zoologicznego. Zdając sobie sprawę z niebezpieczeństwa ze strony piratów, Boodle regularnie dokarmiał Shushu.

Historia

Boodle i wielu innych ludzi zostało zmuszonych do opuszczenia swoich miast przez piratów. Wypędzeni z domów założyli miasto Orange. W miasteczku pojawiali się nowi mieszkańcy i rozrastało się ono przez 40 lat.

Boodle był w dobrych relacjach z właścicielem lokalnego sklepu zoologicznego. Gdy nadeszły ciężkie czasy, kupował od niego karmę dla psa, byle tylko go wesprzeć.

Nagle miasto zaatakował Buggy i jego załoga. Zmusił mieszkańców do opuszczenia swoich domów. Boodle wracał jednak każdego dnia, by dokarmiać Shushu, mimo niebezpieczeństwa ze strony piratów.

Fabuła

Boodle Knockout

Boodle powalony przez Luffy'ego.

Boodle pojawił się po raz pierwszy, gdy Luffy zaatakował Shushu za zjedzenie klucza od klatki. Wyjaśnił Luffy'emu i Nami, że pies bronił sklepu zoologicznego. Po zniszczeniu sklepu przez Ritchiego, próbował powstrzymać Nami przed zwaleniem winy na Słomkowego.

Rozzłoszczony Boodle wyzwał Buggy'ego na pojedynek, nie wiedząc o jego mocy. Zanim pirat zabił Boodle'a, burmistrz został uratowany przez Luffy'ego. Boodle był wdzięczny, jednak wciąż chciał sam rozprawić się z najeźdźcą. Luffy powalił go na ziemię, by nie sprawiał kłopotów. Słomkowy z pomocą Zoro i Nami wypędził Buggy'ego i jego załogę z miasta.

Mieszkańcy, myśląc, że Luffy i jego zgraja są typowymi piratami, wygonili ich. Boodle i Shushu, którzy jako jedyni wiedzieli, kto jest bohaterem ich miasta, wybiegli do portu, by podziękować trójce za uwolnienie.

Po przeskoku

Po dwóch latach Boodle i Shushu brali udział w otwarciu nowego sklepu zoologicznego.

Umiejętności i moce

Boodle dzierżył dzidę, lecz prawdopodobnie nie był zbyt dobry w walce. Po jednym ciosie Luffy'ego stracił przytomność i został prawie uduszony przez Buggy'ego.

Główne walki