FANDOM

Brachio Tank V – jeden z nowszych dodatków do Thousand Sunny'ego, zbudowany przez Franky'ego. Znajduje się w piątym kanale Soldier Dock Systemu.

Projekt

Kokpit może się rozszerzać po pociągnięciu za dźwignię. Lufa działa ma kształt brachiozaura i można nią poruszać w górę i w dół. Główny korpus czołgu ma nieco okrągły kszałt. Wykonany jest z wapometalu i może "dokować" z Czarnym Nosorożcem FR-U IV, tworząc Generała Franky'ego. W anime przy każdym strzale wydaje z siebie wysoki dźwięk.

Fabuła

Bitwa o wyspę ryboludzi

Usopp użył czołgu, ruszając do walki z nową załogą ryboludzi, która próbowała zaatakować Franky'ego i Czarnego Nosorożca FR-U IV. W czołgu znajdowali się też Tony Tony Chopper, Nami i Pappug. Przez nieuwagę Brachio Tank V wpadł w dziurę wykopaną przez Darumę. Franky przypadkiem wjechał do tej samej dziury. Cyborg wykopał z niej resztę członków załogi, po czym przejął kontrolę nad czołgiem i "zdokował" go w Generała Franky'ego.

Sprawa tłumaczenia

W polskiej wersji gry One Piece: Burning Blood, wydanej przez firmę Cenega, pojazd nosi nazwę Brachioczołg V.

Nawigacja