One Piece Wiki
Advertisement
One Piece Wiki

Brachio Tank numer pięć – jeden z nowszych dodatków do Thousand Sunny'ego, zbudowany przez Franky'ego. Znajduje się w piątym kanale soldier dock systemu.

Projekt

Kokpit może się rozszerzać po pociągnięciu za dźwignię. Lufa działa ma kształt brachiozaura i można nią poruszać w górę i w dół. Główny korpus czołgu ma nieco okrągły kszałt. Wykonany jest z wapometalu i może połączyć się z Czarnym Nosorożcem FR-R numer cztery, tworząc Generała Franky'ego. W anime przy każdym strzale wydaje z siebie wysoki dźwięk.

Fabuła

Bitwa o wyspę ryboludzi

Usopp użył czołgu, ruszając do walki z nową załogą ryboludzi, która próbowała zaatakować Franky'ego i Czarnego Nosorożca FR-R numer cztery. W czołgu znajdowali się też Tony Tony Chopper, Nami i Pappug. Przez nieuwagę Brachio Tank numer pięć wpadł w dziurę wykopaną przez Darumę. Franky przypadkiem wjechał do tej samej dziury. Cyborg wykopał z niej resztę członków załogi, po czym przejął kontrolę nad czołgiem i połączył go w Generała Franky'ego.

Sprawa tłumaczenia

W polskiej wersji gry One Piece: Burning Blood, wydanej przez firmę Cenega, pojazd nosi nazwę Brachioczołg V.

Nawigacja

Advertisement