FANDOM

Brew jest niesławnym piratem z Nowego Świata, który sprzymierzył się z załogą Białobrodego.

Wygląd

Brew jest wysokim mężczyzną o długich czarnych włosach i brodzie. Jego włosy układają się na kształt strzałek wychodzących na zewnątrz. Trzecia z nich jest skierowana w dół na jego czoło. Jego broda ma pasiasty wzór i dobrze wpasowuje się w kanciastą szczękę. Nosi niebieską bandanę, koszulę z kołnierzem, piracką szarfę, spodnie oraz płaszcz piracki ze stalowymi ozdobami na krawędziach. Ogólnie można rzec, że Brew wyglądem przypomina nieco byka, który jest symbolem jego pirackiej bandery.

Galeria

Osobowość

Niewiele wiadomo o osobowości Brew poza tym, że walczy i ryzykuje życie w próbie ocalenia Portgas D. Ace'a.

Historia

Jakiś czas przed rozpoczęciem fabuły, Brew staje się rozpoznawalnym piratem, o pewnej niesławnej reputacji w Nowym Świecie, któremu udaje się sprzymierzyć z załogą Białobrodego.

Fabuła

Saga Wojna Szczytów

Akt Marineford

Kiedy Portgas D. Ace ma zostać stracony na Marineford, Brew wraz ze swoją załogą dołącza do sił załogi Białobrodego by go ocalić.

Widzimy go w czasie, gdy Jinbe próbuje uciec niosąc Luffy'ego. Brew karze Jinbe skakać na swój statek, jednak Kuzan zamraża wodę wokół, całkowicie odcinając drogę ucieczki.[1]

Po wojnie

Brew razem ze swoją załogą uczestniczy w uroczystościach pogrzebowych Ace'a i Białobrodego, gdzieś w nieznanym miejscu w Nowym Świecie.

Umiejętności

Brew staje się rozpoznawalnym piratem o pewnej niesławnej reputacji w nowym świecie, któremu udaje się zawrzeć sojusz z załogą Białobrodego. Pozostałe umiejętności i biegłość w użyciu broni pozostają nieznane.

Główne walki

Ciekawostki

Brew's Ship

Piracki statek Brew.

  • Piracki statek Brew jest widoczny pośród statków pozostałych piratów sprzymierzonych z załogą Białobrodego. To masywny statek z galionem w kształcie byka. Bandera piratów jest zaprezentowana na największym z żagli i reprezentuje głowę byka i skrzyżowane piszczele, oraz wzory ognia po obu stronach czaszki.

Przypisy

  1. One Piece Manga i Anime — Tom 59 Rozdział 577 i Odcinek 486, Brew próbuje pomóc Jinbe w ucieczce.

Nawigacja