FANDOM

Relacje

Załoga Rumbowych

Główny artykuł: Załoga Rumbowych
Rumbar Pirates playing music

Załoga Rumbowych gra na instrumentach.

Jako członek załogi i jej drugi kapitan, Brook był bliskim przyjacielem całej załogi Rumbowych, czuł się jak część rodziny. Wszyscy cieszyli się muzyką i swoim towarzystwem. Brook jako jeden z całej załogi był smutny, gdy połowa załogi zapadła na nieznaną chorobę.

Gdy niewielu z drugiej połowy pozostało po bitwie na Trójkącie Floriańskim. Umierający od trucizn piraci obiecali, że będą grać muzykę dla Laboona do śmierci.

Załoga Słomkowego Kapelusza

Główny artykuł: Załoga Słomkowego Kapelusza
Brook Asks To Join Luffy's Crew

Brook pyta, czy może dołączyć do Słomkowych.

Słomkowi (nie licząc Luffy'ego) ostrożnie podchodzili do Brooka, co się zmieniło po wydarzeniach na Thriller Bark. Zanim stał się częścią załogi tylko Luffy się z nim zaprzyjaźnił przez poczucie humoru kościotrupa. Po poznaniu jego osobistej historii z Laboon i przysiędze jaką złożył swym zmarłym kamratom o ponownym spotkaniu z wielorybem reszta Słomkowych zdecydowała się zaufać kościotrupowi. Mimo swojego charakteru Brook troszczy się o swoich przyjaciół. Często pyta Nami i Robin, czy pokażą mu one swoje majtki. Nami od razu się denerwuje, a Robin nie traci swojego spokoju. Jego żarty o czaszkach (mówione nawet w poważnych sytuacjach) często rozśmieszają załogę. Jako muzyk załogi często gra różne piosenki by podnieść morale i utrzymać pogodę ducha (lub by poprawić nastrój) u reszty załogi.

Przyjaciele

Laboon

Główny artykuł: Laboon
Little Laboon

Laboon we wspomnieniach Brooka.

50 lat temu Laboon był bardzo bliskim przyjacielem Brooka i załogi Rumbowych. Laboon płynął ciągle za nimi i związał się z piratami, nawet był ich członkiem. Gdy chcieli go zostawić na West Blue, by go chronić Laboon popłynął za nimi.

Gdy Brook i niedobitki załogi umierali z powodu trucizny obiecali sobie nagrać ich ostatnią pieśń na nagrywającym dialu, a Brook po odrodzeniu miał tego Diala przekazać i odtworzyć Laboonowi. Obecnie Brook bardzo mocno pilnuje swojego afro gdyż wierzy, że dzięki niemu Laboon będzie w stanie go rozpoznać.

Fani

W czasie gdy wszyscy Słomkowi trenowali, Brook stał się gwiazdą rocka Soul Kingiem. Fani byli mu bardzo wierni, nawet zaatakowali Marynarkę, by ratować swojego idola, gdy ci chcieli go schwytać za piractwo.

Wrogowie

Marynarka

Główny artykuł: Marynarka

Gdy Brook był kapitanem załogi Rumbowych, za jego głowę wyznaczono nagrodę w wysokości Bsymbol33,000,000. Prawdopodobnie marynarze wydrukują nowy list gończy, ponieważ dzięki menedżerowi Brooka dowiedzieli się, że pirat odrodził się jako szkielet.

Załoga Thriller Bark

Główny artykuł: Załoga Thriller Bark

Trzy potwory z Thriller Bark wiedzą, jaki uciążliwy potrafi być Brook, zwłaszcza Hogback, który boi się kościotrupa. Jedynie Perona nie zna Brooka, ponieważ, gdy on sprawiał problemy, to Perona spała.

Ryuuma

Główny artykuł: Ryuuma

Przez pięć lat arcywrogiem Brooka był zombie Ryuuma, który posiadał jego cień. Jako, że Ryuuma miał silniejszy organizm pokonał Brooka. Wiedząc, że nie może zabić Brooka (z powodu cienia), Ryuuma pozwolił rannemu wrogowi odejść.

Menadżerowie

Główny artykuł: Sancrin

Menadżerowie Brooka to długoręcy, który byli ciężarem dla wyznawców Szatana. Brook miał ich pokonać, ale ci go schwytali i przedstawili jako atrakcję w klatce. Później zrobili z niego gwiazdę rocka. Gdy Brook chciał odejść, by popłynąć z Luffym do Nowego Świata egoistyczny menedżer myślący tylko o tym jak zarobić na Brooku wydał go Marynarce.

Nawigacja