FANDOM

Umiejętności muzyczne

Muzyka to dla Brooka styl życia. Bez muzyki nie wytrzymałby pięciu samotnych dekad. Posiada technikę, dzięki której usypia wrogów (i czasem Luffy'ego). Po dwuletnim przeskoku potrafi swoją muzyką hipnotyzować wrogów. Brook potrafi grać na każdym instrumencie, ale do walki używa skrzypiec, których smyczkiem jest shikomizue Brooka.

Diabelski owoc

Główny artykuł: Oż-Ożywowoc

Brook zjadł za życia diabelski owoc typu Paramecia. Jeżeli władający mocą tego owocu umiera, jego dusza może powrócić do ciała. Mimo, że ciało Brooka się rozłożyło i pozostał tylko szkielet to pozostałe części ożyły.

Po dwóch latach w czasie walki z Zeo okazuje się, że Brook nie umiera od utraty głowy. Gdy dusza odłącza się od ciała nie wiadomo, czy ciało może się samodzielnie poruszać.

Szermierka

Główny artykuł: Miecz Duszy

Brook nauczył się fechtunku w swoim rodzinnym kraju. Jest bardzo zdolny, a w dodatku potrafi szybko poruszać całym ciałem, co umożliwia mu niewielka waga szkieletu. Mimo, że jest znakomitym szermierzem, nie jest tak silny jak Zoro i jego techniki Stylu Trzech Mieczy.

Bronie

Brook używa na początku miecza shikomizue, który ukryty jest wewnątrz jego laski. Używa on tego miecza w połączeniu ze swoimi umiejętnościami szermierczymi i posiada go od co najmniej pięćdziesięciu lat.

Po dwóch latach, Brook nazwał swój nowy miecz Mieczem Duszy, dzięki niemu rozwinęły się zdolności do pokrycia go z chłodną aurą jego duszy, a nawet zamrożenie go. Twierdził również, że długoręcy pomogli mu naostrzyć nowy miecz.

Nawigacja