FANDOM

Buggy's Delivery, znana także jako organizacja piratów pocztowych (海賊派遣組織 Kaizoku Hasen Soshiki), to grupa najemników dowodzona przez Królewskiego Wojownika Mórz Buggy'ego.

Opis

Buggy's Delivery Celebrates

Najemnicy Buggy'ego świetują.

Organizacja zajmuje się wynajmowaniem swoich piratów jako żołnierzy-najemników w konfliktach zbrojnych dla krajów które są gotowe zapłacić za usługi.

Przez Brannewa została wspomniana na obradach Marynarki w nowej Kwaterze Głównej na temat rezygnacji Donquixote Doflamingo ze stanowiska Królewskiego Wojownika Mórz Podczas wymieniania obecnych Wojowników Mórz dowiadujemy się, że dołączył do nich Buggy i założył organizację Buggy's Delivery.

Członkowie

[v · e · ?]
Buggy's Delivery
Przywódca
Buggy
Zarządzanie
Alvida Moji Ritchie Cabaji Galdino
Najemnicy klasy S
Hajrudin (dawniej) Stansen (dawniej) Road (dawniej) Goldberg (dawniej) Gerth (dawniej)
Pozostali członkowie
Piraci Buggy'ego Puggy (niekanoniczny)
Powiązani
Wojownicy Mórz

Siła

Jako, że liderem tej organizacji jest Buggy to prawdopodobnie należy do niej także sojusz Buggy'ego i Alvidy. Do wydarzeń na Dressrosie do organizacji należał też Hajrudin oraz jego nowa armia piratów-olbrzymów.

Fabuła

Podczas przeskoku

Podczas przeskoku Buggy wykorzystał status Królewskiego Wojownika Mórz i niesławę, jaką zdobył po ucieczce z Impel Down, do założenia organizacji Buggy's Delivery. Jakiś czas później zatrudnił Hajrudina i czterech innych olbrzymów, by pracowali dla niego jako najemnicy.

Akt Zou

Członkowie Buggy's Delivery świętowali upadek Doflamingo i jego biznesu w Podziemiu. Porażka Królewskiego Wojownika Mórz sprawiła, że Buggy zdobył monopol na czarnym rynku. Z okazji wielkiej uroczystości Klaun rozkazał swoim podwładnym pić i plądrować. Moji powiadomił jednak swego kapitana, że Hajrudin i czterech innych olbrzymów opuściło jego firmę, by odbudować nową armię piratów-olbrzymów i zawiązać sojusz ze Słomkowymi.

Przygody Samozwańczej Wielkiej Floty Słomkowego Kapelusza

Po tym, jak Hajrudin opuścił Buggy's Delivery, Buggy wpisał członków jego załogi na listę dezerterów.

Nawigacja