FANDOM

Bunbuku – czajniczek należący do Tenguyama Hitetsu. "Zjadł" pies-piesowoc, model jenoci, dzięki czemu ożył.

Wygląd

Bunbuku to spory czajniczek w kropki. Po zjedzeniu diabelskiego owocu w miejscu dzióbka wyrosła głowa, po drugiej stronie pojawił się ogon w paski, a od spodu jenocie nogi.

Osobowość

Bunbuku jest bardzo spokojny. Troszczy się o wychowankę swojego właściciela Tamę i wystraszył się, gdy usłyszał, że samotnie się oddaliła.

Historia

W nieznany sposób Bunbuku zjadł pies-piesowoc, model jenoci, dzięki czemu ożył.

Fabuła

Konflikt w Kraju Wano

Gdy Tama przyprowadziła Luffy'ego do domu Hitetsu, Bunbuku patrzył, jak dziewczynka serwuje piratowi cały swój ryż. Czajniczek doglądał Tamy, gdy ta zachorowała.

Po tym, jak ranna Tama została dostarczona do wioski bambusowego kapelusza, Bunbuku siedział na podłodze, patrząc jak Hitetsu dziękował Chopperowi i norkom za zaopiekowanie się dziewczynką.

Umiejętności i moce

Jako czajniczek Bunbuku może gromadzić w sobie różne ciecze.

Diabelski owoc

Główny artykuł: Pies-piesowoc, model jenoci

Bunbuku "zjadł" diabelski owoc typu Zoan, który pozwala mu na przybranie formy jenota. Dzięki temu stał się żyjącym zwierzęciem. Owoc sprawił jednak, że Bunbuku zaczął odczuwać ból, przez co nie może trzymać w sobie gorącej herbaty.

Ciekawostki

  • Jego imię pochodzi prawdopodobnie od japońskiej opowieści ludowej, Szczęśliwy kociołek, która opowiada o jenocie, który potrafi się zmieniać w czajnik.

Nawigacja