Bungou – podpalacz z Kraju Wano, żyje obecnie w mieście Ebisu. Dawniej mieszkał w Kwiecistej Stolicy, lecz został stamtąd wygnany po tym, jak dał się oszukać Komurasaki.

Wygląd

Bungou to stary i zniedołężniały mężczyzna o brakujących zębach. Jego czubek głowy jest łysy, z kolei po bokach rosną mu długie brązowe kosmyki. Nosi jasnobrązowy płaszcz w romby, a pod nim jasnoszare kimono.

Osobowość

Bungou jest brutalnym wandalem bez skrupułów. Podpalał niezamieszkane budynki, po czym używał łapówek, by ukryć swoje przestępstwa. Robił to tylko po to, by wzbogacić wraz z Bingou i Bongou.

Był bardzo dumny ze swojego majątku, lecz był też wystarczająco głupi, by wszystko oddać. Po tym, jak Komurasaki go oszukała, zdecydował się zemścić, zabijając kurtyzanę.

Był bardzo niezadowolony po wygnaniu do biednego miasta Ebisu. Choć Tonoyasu był dla niego bardzo miły, Bungou wciąż był negatywnie nastawiony do mieszkańców miasteczka.

Umiejętności i moce

Kiedyś Bungou był bogaczem, co pozwalało mu na cieszenie się z życia i ukrywanie przestępstw z pomocą łapówek. Oddał jednak cały swój majątek Komurasaki.

Bronie

Podczas ataku na Komurasaki dzierżył nóż. Nie potrafił się nim jednak dobrze posługiwać i został szybko pokonany przez strażników.

Nawigacja