Cans – niesławny pirat z Nowego Świata, który sprzymierzył się z załogą Białobrodego. Występuje wyłącznie w mandze.

Wygląd

Widok na plecy Cansa w mandze.

Cans jest mężczyzną o nienaturalnie długiej szyi wokół której nosi kaptur w stylu żyrafy. Nosi czarny płaszcz z podwiniętymi rękawami, spodnie jasnego koloru oraz buty. Dodatkowo nosi jasną koszulę z podwiniętymi rękawami do łokci. W mandze nosi długą włócznie oraz trikorn na głowie. W oryginalnym szkicu nosi natomiast zwykłą czapke. Swoim wyglądem mocno przypomina żyrafę.

Osobowość

Niewiele wiadomo o osobowości Cansa poza tym, że walczy i ryzykuje życie w próbie ocalenia Portgasa D. Ace'a.

Historia

Jakiś czas przed rozpoczęciem fabuły Cans staje się rozpoznawalnym piratem, o pewnej niesławnej reputacji w Nowym Świecie, któremu udaje się sprzymierzyć z załogą Białobrodego.

Fabuła

Wojna na Marineford

Statek Cansa.

Kiedy Portgas D. Ace ma zostać stracony na Marineford, Cans wraz ze swoją załogą dołącza do sił załogi Białobrodego by go ocalić. Nieco później widzimy go w momencie, kiedy Kuzan zamraża Jozu, a Coby staje pomiędzy admirałem Sakazukim a załogą Białobrodego. Wtedy też właśnie widzimy plecy Cansa.[1]

Po wojnie

Cans razem ze swoją załogą uczestniczy w uroczystościach pogrzebowych Ace'a i Białobrodego, gdzieś w nieznanym miejscu w Nowym Świecie.

Umiejętności i moce

Cans staje się rozpoznawalnym piratem o pewnej niesławnej reputacji w Nowym Świecie, któremu udaje się zawrzeć sojusz z załogą Białobrodego.

Dzierży w rękach włócznię, jednak nie widzimy jego udziału w walce. Zważywszy na jego reputacje można przypuszczać, że posiada pewne umiejętności w posługiwaniu się nią.

Główne walki

Ciekawostki

  • Podobnie do Kaku, jego motywem przewodnim jest żyrafa.

Przypisy

  1. One Piece Manga — Tom 58 Rozdział 569, Wystąpienie Cansa.

Nawigacja