FANDOM

Carmelhandlarka dziećmi zajmująca się sierotami i operująca w Podziemiu jako "Górska Wiedźma". Prowadziła sierociniec zwany "Dom Owieczki", a z powodu jej życzliwej natury nazywano ją "Świętą Matką". W rzeczywistości, co dwa lata, sprzedawała sieroty Globalnemu Rządowi, by te trenowały jako marynarze i agenci Cipher Pol. Zmarła 63 lata temu. Ważnym faktem jest to, że opiekowała się młodą Charlotte Linlin, która później wyrosła na Imperatora Big Mom.

Wygląd

Carmel była starszą kobietą z dużą pomarszczoną twarzą i kwadratową szczęką. Miała długie, faliste blond włosy. Malowała usta szminką. Nosiła ciemnoniebieską szatę zakonną z jasnoniebieskimi falbankami, a także podobnie zaprojektowany welon. Pokazano także sceny, gdzie pali papierosy lub trzyma je w jednej ręce.

W wieku 43 lat, Carmel nie miała zmarszczek i nie używała szminki. Opisywana była wtedy jako "piękna".

Galeria

Osobowość

Carmel była wyrachowaną handlarką wychowującą różne dzieci, by je potem sprzedać. Była szczególnie zainteresowana zawiązywaniem sojuszy z potężnymi ludźmi, by zwiększać swoje wpływy. Zawiązała umowę z Marynarką, by zdobyć połączenie z Elbafu, skąd mogła sprzedawać dzieci po wyższych cenach. Pomimo tego, że wydawała się być życzliwą kobietą opiekującą się dziećmi z nieustającym uśmiechem, to w rzeczywistości wszystko było po to, by zachować swój biznes. Nie interesował jej stan pociech, póki nadawały się do sprzedaży. Stwierdziła nawet, że nie może ich znieść. Carmel była dumna z jakości swojej pracy i nigdy nie szła na żadne ustępstwa, gdy ustalała wymianę.

Umiejętności i moce

Carmel jest niezwykle charyzmatycznym mówcą i aktorką. Pracując z rządem, udało się jej oszukać naród Elbafu, który pomyślał, że chciała mu pomóc, ratując załogę olbrzymów. Jej mowa o życzliwości i łasce wywołała łzy nawet u olbrzymich piratów. Olbrzymy Elbafu, w tym Jorul i Jarul, szanowały Carmel za jej ideologię pacyfizmu mimo, że poświęcone były militaryzmowi.

Nawet w podeszłym wieku opiekowała się dużą grupką dzieci. Była jedyną osobą, której słowa potrafiły uspokoić impulsywną Charlotte Linlin. Jej zdolności w tej kwestii nie zawsze jednak działają. Po tygodniu bez jedzenia, Linlin straciła nad sobą panowanie i wpadła w szał.

Jako znany sprzedawca w Podziemiu, Carmel ma kontakty z tak potężnymi ludźmi jak Cipher Pol i bezpośrednio im pomaga, dostarczając dzieci, które wyrastają na szpiegów. Pomimo początkowego oporu kupującego, udało się jej wynegocjować niezwykle wysoką cenę za Charlotte Linlin. W zamian rząd pomógł jej w stworzeniu dobrych relacji z Elbafu.

Diabelski Owoc

Główny artykuł: Dusz-Duszowoc
Carmel Creates Pandora

Carmel tworzy słonecznego homie.

Carmel zjadła Diabelski Owoc typu Paramecia pozwalający władającemu na manifestowanie i manipulowanie swoją duszą, a także duszami innych ludzi. Zamanifestowała swoją duszę i umieściła jej fragment w szalejącym ogniu, by stworzyć słonecznego homie nazwanego Pandora, dzięki czemu uratowała wioskę Elbafu przed pożarem. Po zniknięciu Carmel, mocami tego Diabelskiego Owocu włada Charlotte Linlin.

Ciekawostki

  • Imię Carmel może być nawiązaniem do karmelitów, zakonu religijnego słynącego w Japonii ze sprzedawania słodyczy, co uzasadnia strój zakonny Carmel i jej tytuł "Mother". Słodycze powiązane są też z załogą Big Mom i rodziną Charlotte.
  • Postać Carmel będącej jednocześnie zakonnicą i handlarką dziećmi może opierać się o termin zaginionych dzieci francoizmu, dzieci, które zabierane były republikańskim rodzicom przez oddziały Franco. Hiszpański kościół rzymskokatolicki odegrał w tym kluczową rolę.
  • Jej przydomek to nawiązanie do yamanby z japońskiego folkloru. W niektórych wersjach legend o demonie, wychowywał on dzieci przed ich pożarciem. Carmel nie je dzieci, które wychowa, ale je sprzedaje.
  • Wielu członków załogi Big Mom nawiązuje do motywu baśni. Carmel jest podobna do wiedźmy, która występuje w "Jaś i Małgosia" braci Grimm, w której wiedźma jest miła dla dzieci, a w rzeczywistości ma nikczemne cele i kończy zabita z rąk dzieci.