FANDOM

Caroline, jak przedstawiono w anime, jest zastępcą królowej Królestwa Samychtranzioli, który zasiadał na tronie, gdy Emporio Ivankov był uwięziony. Podobnie jak Ivankov, nazywa innych transwestytów "candies".

Wygląd

Caroline jest mężczyzną w średnim wieku. To transwestyta z mocnymi rysami twarzy. Nosi czerwoną perukę, fioletową sukienkę i sztuczne piersi pod nią. Ma pomalowane usta czerwoną szminką, a na oczach różową maskę. Posiada też białe pończochy sięgające za kolana i granatowe pantofle. Posiada też niebieską sukienkę, w którą ubiera się zastępując królową.

Osobowość

Ma bardzo arogancki charakter, stale nękał Sanjiego pomimo tego jak był dręczony. Podobnie jak reszta transwestytów na wyspie, jest dość bezwzględny i stanowczy, gdy próbuje przekształcić przybyszów w transwestytów i pozostaje bardzo wierny swojej królowej Ivankov.

Umiejętności

Caroline jest mistrzem tak jak reszta transwestytów w królestwie specjalnej sztuki walki Newkama Kenpo co zaprezentował, gdy walczył z Sanjim. Jest w stanie bardzo szybko zniknąć z pola widzenia Sanjiego podczas ich walki.

Historia

Główne walki

Nawigacja