FANDOM

Ten artykuł wymaga poszerzenia

Luffychibi

Carrot jest norką o cechach królika, muszkieterem i bliskim współpracownikiem władcy. Dołączyła do drużyny odzyskania Sanjiego, by uratować Sanjiego z Whole Cake Island.

Wygląd

Carrot jest norką-królikiem. Ma białe futerko, blond włosy, królicze uszy, łapki, nos i duży okrągły ogonek oraz humanoidalną figurę. Nosi krótką pomarańczową sukienkę, jasnoniebieską pelerynkę oraz białe buty, a na jednej z łapek nosi rękawicę z pazurami, którą używa jako broń.

Po zakradnięciu się na Thousand Sunny została pokazana w zwyczajnych ubraniach. Nosi bezrękawnik z napisem "Rabbit" z przodu, krótką ciemną spódnice z jasnym paskiem położonym poziomo na niej paskiem, ciemne buty oraz ciemną czapkę z kaszkietem. Ma również manierkę i plecak.

Galeria

Główna seria

Gry wideo

Inne

Osobowość

Carrot jest bardzo opiekuńcza względem Księstwa Mokomo i jest bardzo agresywna w stosunku do obcych. Podobnie jak inne norki, odnosi się do ludzi jako "pomniejsza norka".

Podobnie jak zwykły królik, lubi gryźć różne rzeczy, jak pokazano na przykładzie Luffy'ego. Uwielbia marchew, dlatego cały jej prowiant składa się z marchwi. Gdy zobaczyła Luffy'ego jedzącego jej marchewkę od razu go zaatakowała. Niemniej jednak, może się szybko uspokoić, gdy ktoś pogłaszcze ją po głowie.

Mimo statusu wojownika, Carrot wydaje się naiwna i dziecinna, gdy słyszy coś ciekawego, przykładem jest sytuacja, gdy Luffy planował zniszczyć przyjęcie Big Mom, uważa że będzie zabawnie, na co usłyszała że to nie jest gra. Przebywając na Zou nie miała pojęcia o tym jak duży jest świat do czasu zakradnięcia się na statek Słomkowych, była zaskoczona również faktem ile dni zajmie podróż na tortową wyspę. Zawsze chciała zobaczyć świat zewnętrzny i błagała Pedro o to by nie brać jej z powrotem do domu.

Umiejętności i moce

Umiejętności fizyczne

Główny artykuł: Elektro
Carrot Floats Over Zoro

Carrot unika cięcia Zoro.

Carrot jest bardzo szybka i zwinna, z łatwością uniknęła ciosu Zoro. Jej pazury są wystarczająco mocne by mierzyć się z mieczem Zoro. Pedro poręczył za nią, twierdząc, że jest ona silniejsza niż przeciętna norka. Podobnie jak wszystkie norki potrafi korzystać z Elektro, techniki polegającej na wytwarzaniu prądu elektrycznego i rażenie nim przeciwnika.

Ma silną wolę, która pozwoliła jej wytrzymać uderzenie Dominacji Koloru Władcy Big Mom.

Sulong

Carrot Sulong Form

Carrot w formie Sulonga.

Jako norka Carrot potrafi przemieniać się w Sulonga (月の獅子 (スーロン) Sūron, dosłowne znaczenie: "księżycowy lew") podczas patrzenia na księżyc w pełni. W tej formia siła, szybkość, zręczność, Electro i umiejętności walki wzrastają, pozwalając jej pokonać wielu członków załogi Big Mom w mgnieniu oka i oderwać ster statku Charlotte Daifuku. W tej formie zyskuje też umiejętność szybowania, która pozwala jej na przelecenie z bocianiego gniazda Thousand Sunny na statek Daifuku znajdujący się w oddali. Używanie tej formy przez zbyt długi czas jest niezwykle ryzykowne, gdyż prowadzi do całkowitego wyczerpania. Carrot może powrócić do swojej początkowej formy, gdy zasłoni się jej oczy przed światłem księżyca.

Techniki

  • Eleclaw (エレ爪 (クロ) Erekuro): Carrot używa Elektro, by naładować swoją pięść i zaatakować wrogów, skacząc na nich. Technika została użyta po raz pierwszy przeciwko Charlotte Brulee. Claw to po angielsku "szpon".
Electrical Luna

Electrical Luna.

  • Electrical Luna (エレクトリカルルナ Erekutorikaru Runa): Carrot używa dwóch rąk, by stworzyć elektryczną kulę i uderza nią w ziemię, porażając wrogów w pobliżu. Technika została użyta po raz pierwszy, by pokonać Randolpha i podwładnych Brûlée. Atak ten jest silniejszy, gdy zostanie połączony z przewodnikiem prądu. Luna to po łacinie "księżyc".

Umiejętności artystyczne

Carrot's Drawings

Carrot pokazuje swoje dzieło.

Carrot potrafi ładnie rysować, lecz ma zwyczaj rysowania ludzi w bardzo kobiecy sposób. Z pamięci narysowała członków Drużyny Odzyskania Sanjiego. Wspomniała też, że potrafi rysować mapy.

Bronie

Carrot nosi na prawej dłoni rękawicę z pazurami, która jest wystarczająco silna, aby zmierzyć się z mieczami Zoro i może również ukierunkować jej Elektro.

Historia

Młodość

Pedro Gives Carrot Her Gauntlets

Pedro daje Carrot rękawice.

W młodości Carrot dołączyła do muszkieterów. Sycylwian uczył ją szermierki, lecz nie miała talentu w walce bronią, więc Pedro dał jej rękawice.

Inwazja Jacka

Inuarashi Musketeer Squad Infobox

Carrot i reszta muszkieterów atakują Jacka.

Gdy załoga Królestwa Zwierząt, dowodzona przez Jacka, zaatakowała Zou, szukając Raizou, Carrot i reszta muszkieterów walczyli z piratami do 18:00, gdy Psioburza nakazał odwrót, a do walki wkroczył Kotożmija i jego strażnicy.

Walka z załogą Królestwa Zwierząt trwała pięć dni. Piątego dnia Jack stracił cierpliwość i wypuścił gaz Koro, stworzony przez Caesara Clowna, by osłabić norki. Następnego dnia Jack usłyszał o porażce Doflamingo i opuścił Zou. Norki zostały później ocalone przez Sanjiego i część załogi Słomkowych, która z nim przybyła.

Po tym, jak Capone Bege uprowadził Sanjiego i Caesara, Nekomamushi kazał Carrot i Haudzie nic nie mówić o tym incydencie, ponieważ prosiła o to Nami i jej przyjaciele.

Fabuła

Ten artykuł wymaga dopracowania

3D oznacza 3 dni, a 2Y dwa lata.

Prosimy, dopracuj go pod względem języka i formy, korzystając z zaleceń edycyjnych.
W tym artykule należy: Fabuła.
3D2Y Luffy foto

Główne walki

Niekanoniczne walki

Ciekawostki

  • Carrot oznacza po angielsku "marchew".
  • W odcinku 502. w minucie 7:15 można zauważyć mężczyznę tulącego łudząco podobną do niej maskotkę.
  • W szóstym rankingu popularności zajęła 26. miejsce.

Nawigacja