FANDOM

Chameleone to postać, która pojawiła się w One Piece Premier Show 2012.

Wygląd

Chameleone Concept Art

Szkic Chameleone.

Chameleone jest znacząco wysokim mężczyzną z długim różowym językiem i długimi różowymi włosami. Nosi długą, rozpiętą kurtkę w kolorze tęczy oraz zielone spodnie, na których znajduje się czarny skórzany pas. Dodatkowo nosi czarne buty. Wewnętrzna strona płaszcza jest obszyta banderami piratów, których pokonał w przeszłości. Na głowie nosi zielony kask w kształcie kameleona oraz pomarańczowe gogle. Spod płaszcza widzimy smukłe, wyrzeźbione ciało oraz tatuaż "Give Me" na brzuchu. Możliwie że nosi złote kolczyki, oraz łańcuch przypięty do pasa.

Osobowość

Chameleone jest chciwą i samolubną postacią, która okrada ludzi z ich umiejętności, członków załogi czy pozostałych rzeczy. Hobbystycznie, aby obrazić innych kradnie ich bandery pirackie. Jest uczulony na zwierzęta i jak wiele postaci posiada swój charakterystyczny śmiech (Gijigijigiji).

Historia

W przeszłości przeniknął do załogi Białobrodego, by zniszczyć go przez szpiegowanie tajnych informacji. Marco odkrył jego zamiary i położył kres jego działaniom.

Po przeskoku, gdy Monkey D. Luffy i jego drużyna przemierzają Nowy Świat, załoga zatrzymuje się na Wyspie Samba, by uzupełnić zapasy jedzenia. Chameleone przy pomocy mocy Kopi Kopi no Mi oraz listu gończego wartości Bsymbol300.000.000 przejmuje wpływy na wyspie Samba będącej pod ochroną Białobrodego. Wykorzystując mieszkańców do okradania ludzi, przez co staje się również zagrożeniem dla Piratów Słomianego Kapelusza.

Moce i Umiejętności

Główny artykuł: Kopi Kopi no Mi

Chameleone zjadł Diabelski owoc typu Paramecia - Kopi Kopi no Mi pozwalający skopiować wygląd przeciwnika oraz jego umiejętności.

Ciekawostki

  • Diabelski owoc Chameleone przypomina zdolnościami owoc Mane Mane no Mi. Pierwszy z nich kopiuje jedynie wygląd przeciwnika, podczas gdy Kopi Kopi no Mi kopiuje zarówno wygląd jak i umiejętności.

Nawigacja