FANDOM

Charlotte Bavarois jest 26-tym synem rodziny Charlotte i członkiem załogi Big Mom.

Wygląd

Bavarois jest niezwykle wysokim mężczyzną z tęgim ciałem. Ma jasne włosy ułożone w paski przypominające dredy, szerokie wąsy i zawiązaną brodę sięgającą klatki piersiowej. Nosi strój w poziome paski, ciemne buty i ciemną pelerynę poszarpaną na brzegach. Na rękach nosi bandaże i rękawice bokserskie, a na głowie okulary przeciwsłoneczne i czapkę z napisem "BM" z przodu.

Osobowość

Bavarois jest lojalny swojej rodzinie i załodze, co udowodnił prowadząc flotę mającą na celu zniszczenie załogi Słomkowego Kapelusza. Denerwuje się, gdy pojawiają się problemy, co pokazuje sytuacja, gdy kule armatnie homies miały trudność w wycelowaniu w Słomkowych.

Umiejętności i moce

Umiejętności fizyczne i walki Bavarois są nieznane, ale zdaje się posiadać talent przywódczy, gdyż dowodził własnym statkiem i flotą Tarte w pościgu za Słomkowymi.

Ciekawostki

  • Imię Bavarois pochodzi od crème bavaroise, czyli po polsku "kremu bawarskiego". Imię postaci, podobnie jak imiona innych członków rodziny Charlotte i załogi Big Mom, nawiązuje do jedzenia.