FANDOM

Charlotte Brownie jest 32-gim synem rodziny Charlotte i członkiem załogi Big Mom.

Wygląd

Brownie Full Body

Widok na całe ciało Browniego.

Szczęka Browniego jest bardzo okrągła i duża w porównaniu do górnej części jego głowy. Ma spiczasty nos i jasne włosy wychodzące po obu stronach. Nosi garnitur z bardzo wysokim kołnierzem, a także bardzo wysoki i cienki cylinder.

Osobowość

Brownie wydaje się być niegrzeczny, leniwy i znudzony. Zignorował strażników Kakaowej Wyspy po zobaczeniu ogromnej liczby stacjonujących tam sił i zdecydował, że pójdzie spać. Poprosił, by obudzić go, gdy zacznie się coś dziać.

Fabuła

Saga Czterech Imperatorów

Akt Tortowa Wyspa

Brownie zabrał swój statek na wyspę Cacao, aby pomóc stać na straży, przygotowując się do ataku na Piratów Słomianego Kapelusza, ale po zobaczeniu, ile jego rodzeństwa i członków załogi zebrało się w celu powstrzymania dziesięcioosobowej grupy, postanowił pójść, mówiąc swoim podwładnym, by go obudzili, jeśli coś się stanie. Później obudził się, kiedy flota Big Mom została zaatakowana przez Germę 66. Był wtedy tak zajęty walką z siłami Germy, że nie zauważył rozkazu Ovena, aby powstrzymać Luffy'ego i Sanjiego przed ucieczką.

Po ucieczce Słomkowych Kapeluszy, Piraci Big Mom później dołączyli do Linlin, kiedy ta przybyła na wyspę.

Umiejętności i moce

Umiejętności walki Browniego są nieznane, ale wiadomo, że dowodzi podwładnymi, a statek, którego jest kapitanem, ma zapisane jego imię na żaglach.

Bronie

Brownie w walce z Germą 66 używał pałki.

Ciekawostki

  • Brownie to pieczone czekoladowe ciasto deserowe. Imię postaci, podobnie jak imiona innych członków rodziny Charlotte i załogi Big Mom, nawiązuje do jedzenia.