FANDOM

Charlotte Brownie – 32. syn i 58. dziecko rodziny Charlotte, a także oficer załogi Big Mom. Dołączył do armii Charlotte Ovena, która zastawiła pułapkę na Słomkowych na wyspie Cacao.

Wygląd

Brownie Full Body

Pełny wygląd Browniego.

Szczęka Browniego jest bardzo okrągła i duża w porównaniu do górnej części jego głowy. Ma spiczasty nos i jasne włosy wychodzące po obu stronach. Nosi garnitur z bardzo wysokim kołnierzem, a także bardzo wysoki i cienki cylinder.

Osobowość

Brownie wydaje się być niegrzeczny, leniwy i znudzony. Zignorował strażników wyspy Cacao po zobaczeniu ogromnej liczby stacjonujących tam sił i zdecydował, że pójdzie spać. Poprosił, by obudzić go, gdy zacznie się coś dziać.

Fabuła

Inwazja na Whole Cake Island

Brownie zabrał swój statek na wyspę Cacao, aby pomóc stać na straży, przygotowując się do ataku na załogę Słomkowego Kapelusza, ale po zobaczeniu, ile jego rodzeństwa i członków załogi zebrało się w celu powstrzymania dziesięcioosobowej grupy, postanowił pójść, mówiąc swoim podwładnym, by go obudzili, jeśli coś się stanie. Później obudził się, kiedy flota Big Mom została zaatakowana przez Germę 66. Był wtedy tak zajęty walką z siłami Germy, że nie zauważył rozkazu Ovena, aby powstrzymać Luffy'ego i Sanjiego przed ucieczką.

Po ucieczce Słomkowych, Piraci Big Mom później dołączyli do Linlin, kiedy ta przybyła na wyspę.

Umiejętności i moce

Umiejętności walki Browniego są nieznane, ale wiadomo, że dowodzi podwładnymi, a statek, którego jest kapitanem, ma zapisane jego imię na żaglach.

Bronie

Brownie w walce z Germą 66 używał pałki.

Ciekawostki

  • Brownie to pieczone czekoladowe ciasto deserowe. Imię postaci, podobnie jak imiona innych członków rodziny Charlotte i załogi Big Mom, nawiązuje do jedzenia.