FANDOM

Charlotte Brulee jest ósmą córką rodziny Charlotte i członkinią załogi Big Mom.

Wygląd

Brulee w wielu aspektach wygląda jak stereotypowa wiedźma, co wiąże się z motywem jej postaci. Jest bardzo wysoką, lekko zgarbioną kobietą o szarej skórze i szczupłej figurze, a jej kończyny są niezwykle długie. Jest ponad dwa razy wyższa od Nami, a same jej nogi są dłuższe niż kobieta.

Galeria

Osobowość

Relacje

Fabuła

Umiejętności i moce

Umiejętności fizyczne

Brulee jest dosyć silna, o czym świadczy to, że jedną ręką złapała i trzymała Nami za szyję. Potrafi używać swoich długich paznokci do ranienia ludzi. Ma też szybki refleks. Była w stanie uniknąć ataku Pounda bez żadnego wysiłku i obronić się przed Carrot, niezwykle szybką w walce norką. Jest też dobrym taktykiem potrafiącym robić zasadzki. Widać to, gdy z łatwością oddzieliła Luffy'ego od reszty grupy, potem udając go zakradła się do Nami i pochwyciła Carrot w pułapkę, utalentowanego wojownika norek.

Diabelski Owoc

Główny artykuł: Lus-Lustrowoc
Mira Mira no Mi Infobox

Brulee tworzy lustro.

Brulee zjadła Diabelski Owoc typu Paramecia, który pozwala jej tworzyć i manipulować lustra. Może używać swoich luster do odbijania ataków przeciwników, więzić wrogów w Lustrzanym Świecie, czy podróżować przez różne lustra. Może też zamieniać siebie i zwierzęta w lustrzane odbicia różnych ludzi. Jako odbicie będzie robić i mówić dokładnie to samo, co jej cel, podobnie jak idealne odbicie. Potrafi też zmuszać przeciwników, by to oni wykonywali te same ruchy, co ona. Może też naśladować moce innych Diabelskich Owoców.

Bronie

Gdy goniła Choppera i Carrot w Mirro-World, miała przy sobie kosę.

Główne walki

Niekanoniczne walki

  • Brulee i Randolph kontra Tony Tony Chopper

Ciekawostki