FANDOM

Charlotte Cadenza to siódmy syn rodziny Charlotte. Jest też członkiem załogi Big Mom.

Wygląd

Podobnie jak reszta pięcioraczków, Cadenza przypomina Operę i jest ogromnym mężczyzną z niezwykle szerokim ciałem. Ma jasnobrązowe włosy sterczące po obu stronach głowy, zostawiając czubek łysy. Ma też długą brodę. Nosi koszulkę z krótkimi rękawami w czarno-różowe paski i melonik w tych samych kolorach. Jak inni bracia, nosi bransolety i pas w kropki. Jego nogi są niesamowicie krótkie w porównaniu do reszty ciała.

Osobowość

Jako członek rodziny Charlotte i załogi Big Mom, Cadenza jest bardzo lojalny swojej organizacji, co sprawiło, że dołączył do rozwścieczonej armii, by pomścić porażkę swojego młodszego brata. W anime pokazał swoją silną wolę, gdy nie chciał powiedzieć Luffy'emu, gdzie jest Sanji, mimo że był duszony.

Umiejętności i moce

Dominacja

Cream Punch

Counter i Cadenza atakują Luffy'ego.

Podczas walki z Monkey D. Luffym, Cadenza pokazał, że opanował Dominację Uzbrojenia.

Ataki

  • Cream Punch (クリームパンチ Kurīmu Panchi): Atak używany razem z jego bratem Counterem. Atakują przeciwnika z dwóch stron pięściami wzmocnionymi Busoshoku Haki. Został pierwszy raz użyty przeciw Luffy'emu i był wystarczająco silny, by powalić go na ziemię (jednak Luffy był i tak mocno pokiereszowany po walce z Crackerem, Sanjim i Armią Szachów).

Główne walki

Niekanoniczne walki

  • Cadenza kontra Luffy (Tortowy Pałac)