FANDOM

Charlotte Chiboust to 29-ty syn rodziny Charlotte, Minister mieszania, władający Trzy kolorową Wyspą oraz członek załogi Big Mom. Był członkiem armii Charlotte Ovena, która miała na celu złapanie Monkey D. Luffy'ego na wyspie Cacao.

Wygląd

Chiboust to wysoki i gruby mężczyzna z dość krótkimi nogami. Nosi na ciele niebieski strój, który odkrywa jedynie jego ręce i twarz. Wokół głowy ma dziwne formacje, przypominające promienie słońca. Nosi chusty w kropki na ramionach i pasie.

Osobowość

Chiboust jest lojalny swojej rodzinie i załodze. Pomógł zastawić zasadzkę na Luffy'ego. Nie brzydzi się przemocą. Próbował wyrwać Pekomsowi oczy, by ten nie przemienił się w Sulonga.

Umiejętności i moce

Chiboust jest dość silny. Z pomocą kilku innych załogantów przytrzymywał głowę Pekomsa, gdy ten przemieniał się w Sulonga.

Bronie

Chiboust dzierży ogromną okrągłą tarczę z czaszką, lecz nie pokazano, by jej używał.

Różnice między mangą a anime

W anime Chiboust obwiniał Luffy'ego za zniszczenie przyjęcia herbacianego i poprzysiągł na nim zemstę. W mandze nie mówił nic. Nie pokazano też jego imienia ani pozycji w rodzinie.

Ciekawostki

  • Imię Chibousta pochodzi od crème chiboust, kremu do ciast. Imię postaci, podobnie jak imiona innych członków rodziny Charlotte i załogi Big Mom, nawiązuje do jedzenia.