FANDOM

Ten artykuł wymaga poszerzenia

Luffychibi

Charlotte Cinnamon – 16-ta córka rodziny Charlotte i członek załogi Big Mom. Jest hybrydą między człowiekiem a członkiem plemienia długonogich.

Wygląd

Jako pół-długonoga, Cinnamon jest wysoką kobietą z tatuażem na lewym udzie. Podobnie jak jej siostra Smoothie, ma nieproporcjonalnie duże dłonie. Ma długie mahoniowe włosy spięte w długi kucyk. Nosi niebieski gorset, krótką spódniczkę, długie ciemne rękawice z wyściółką na łokciach, parę ciemnych wysokich butów i długi biały płaszcz.

Osobowość

Pomimo, że jest tylko w połowie długonoga, dzieli pasję swojego ojca polegającą na eksponowaniu i ozdabianiu długich nóg. Znieważa mężczyzn i uważa ich za głupich.

Umiejętności i moce

Sądząc po tym, że w połowie pochodzi z plemienia długonogich, można podejrzewać, że ma silne nogi.

Bronie

Nosi miecz podobny do tego, który posiada Smoothie, lecz nie wiadomo, jaką wprawę posiada w używaniu go.

Podczas masakry rodziny Vinsmoke, trzymała Walkera, celując w głowę Judge'a.

Ciekawostki

  • Cynamon (po angielsku cinnamon) jest przyprawą. Imię postaci, podobnie jak imiona innych członków rodziny Charlotte i załogi Big Mom, nawiązuje do jedzenia.