FANDOM

Ten artykuł wymaga poszerzenia

Luffychibi

Charlotte Citron – 15. córka i 36. dziecko rodziny Charlotte, a także członiki załogi Big Mom. Służy w Totto Landzie jako minister jajek (エッグ大臣 Eggu Daijin) i zarządza wyspą Kimi. Jest hybrydą między człowiekiem a członkiem plemienia długonogich.

Wygląd

Jako pół-długonoga, Citron jest bardzo wysoka, a jej nogi stanowią ponad połowę jej ciała. Ma tatuaż na lewej nodze. Jest krępą kobietą bez szyi i ma wielką rudą grzywę, która sięga jej prawie do kolan. Nosi koszulkę z falbankami i dekoltem z ciemnym pasem zdobionym spiralnymi wzorami. Przód jej pasa zrobiony jest ze szwów, przez które widać jej brzuch, a na klamrze wyryta jest litera "C". Nosi ciemne majtki.

Osobowość

Pomimo, że jest tylko w połowie długonoga, dzieli pasję swojego ojca polegającą na eksponowaniu i ozdabianiu długich nóg. Wydaje się być leniwa, powiedziała, że woli poczekać na Słomkowych na wyspie Cacao, pijąc herbatę niż ich ścigać.

Umiejętności i moce

Sądząc po tym, że w połowie pochodzi z plemienia długonogich, można podejrzewać, że ma silne nogi.

Ciekawostki

  • Cytron (po angielsku citron) to owoc cytrusowy, a także francuskie słowo oznaczające "cytrynę". Imię postaci, podobnie jak imiona innych członków rodziny Charlotte i załogi Big Mom, nawiązuje do jedzenia.