FANDOM

Ten artykuł wymaga poszerzenia

Luffychibi
Charlotte Compote jest najstarszą córką i drugim dzieckiem rodziny Charlotte. Jest członkiem załogi Big Mom i służy jako minister owoców (フルーツ大臣 Furūtsu Daijin) w Totto Land, zarządzając wyspą Fruits.

Wygląd

Compote jest bardzo dużą i krępą kobietą. Jest bardzo podobna do swojej matki, Big Mom. Ma duży nos, szerokie wargi, a także bardzo długie puszyste morskie włosy. Nosi fioletową sukienkę z falbankami i miskę owoców na głowie.

Galeria

Osobowość

Compote ma spokojne i poważne usposobienie, nie zareagowała, gdy Jinbe stanął naprzeciw Big Mom. Była jedną z niewielu, którzy zachowali spokój, gdy Big Mom wpadła w szał głodowy i chciała zjeść tort.

Compote jest bardzo lojalna swojej rodzinie i załodze, co pokazała, biorąc udział w spisku mającym na celu wymordowanie rodziny Vinsmoke. Była lekko zdenerwowana, gdy Jinbe zdradził Big Mom i zbuntował się przeciwko niej.

Ciekawostki

  • Compote to europejskie danie deserowe składające się z pokrojonych i upieczonych owoców, słodkich przysmaków i syropu cukrowego. Imię postaci, podobnie jak imiona innych członków rodziny Charlotte i załogi Big Mom, nawiązuje do jedzenia.
  • Jej strój, a zwłaszcza miska owoców, przypomina Carmen Miranda.