Charlotte Counter – szósty syn i jedenaste dziecko rodziny Charlotte, a także oficer załogi Big Mom. Urodził się w tym samym dniu, co Opera, Cabaletta, Cadenza i Gala jako drugi w kolejności.

Wygląd

Podobnie jak reszta pięcioraczków, Counter przypomina Operę i jest ogromnym mężczyzną z niezwykle szerokim ciałem. Ma ciemnobrązowe włosy związane w kucyka i bardzo długą brodę. Nosi ciemnoniebieską kamizelkę z różowymi krawędziami, a także ciemne spodnie. Jak inni bracia, nosi bransolety i pas w kropki. Jego nogi są niesamowicie krótkie w porównaniu do reszty ciała.

Osobowość

Jako członek rodziny Charlotte i załogi Big Mom, Counter jest bardzo lojalny swojej organizacji, co sprawiło, że dołączył do rozwścieczonej armii, by pomścić porażkę swojego młodszego brata.

Counter nie okazuje swoim przeciwnikom litości ani cierpliwości. Zmiażdżył Luffy'ego, gdy ten był już pokonany i mocno zraniony, by pozbawić go przytomności.

Umiejętności i moce

Dominacja

Counter i Cadenza atakują Luffy'ego.

Podczas walki z Monkey D. Luffym, Counter pokazał, że opanował dominację koloru zbrojmistrza.

Techniki

  • Cream punch (クリームパンチ Kurīmu Panchi): Atak używany razem z jego bratem Cadenzą. Atakują przeciwnika z dwóch stron pięściami wzmocnionymi dominacją. Został pierwszy raz użyty przeciw Luffy'emu i był wystarczająco silny, by powalić go na ziemię (jednak Luffy był i tak mocno pokiereszowany po walce z Crackerem, Sanjim i armią szachów).

Główne walki

Niekanoniczne walki

  • Counter kontra Luffy (na obrzeżach Sweet City)