FANDOM

Ten artykuł wymaga poszerzenia

Luffychibi

Charlotte Joscarpone – 29-ta córka rodziny Charlotte i członek załogi Big Mom. Jest hybrydą między człowiekiem a członkiem plemienia wężoszyich. Jest bliźniaczką Charlotte Mascarpone.

Wygląd

Joscarpone jest wysoką młodą kobietą z błękitnymi włosami do ramion. Jako pół-wężoszyja, Joscarpone ma dużo dłuższą szyję niż normalna osoba.

Nosi jasnoróżową sukienkę, różową pelerynę, brązowe bransolety i gladiatorskie sandały. Na swojej długiej szyi ma złoty ozdobny naszyjnik.

Osobowość

Jako członek rodziny Charlotte, jest lojalna swojej matce, Charlotte Linlin. Wydaje się być sadystyczna, gdyż cieszyła się, gdy zapaliła Thousand Sunny płonącymi strzałami, a także, gdy Katakuri powalił Luffy'ego na ziemię. Jest też tchórzliwa, co pokazała, gdy Luffy zaczął szarżować do ataku.

Fabuła

Umiejętności i moce

Umiejętności Joscarpone nie zostały pokazane, ale ponieważ jest członkiem załogi Imperatora, można stwierdzić, że jest całkiem silna. Ma dobry refleks, co pokazała, gdy uniknęła niespodziewanego ataku Luffy'ego.

Bronie

Mascarpone and Joscarpone Wielding Naginatas

Joscarpone i jej brat dzierżą naginaty.

Pokazano, że dzierży naginatę. Do podpalenia Thousand Sunny, razem z bratem, używała łuku i płonących strzał, co pokazuje, że jest wprawiona w łucznictwie.

Główne walki

Tylko w anime

Ciekawostki

  • Jej imię to połączenie jo, alternatywnego czytania znaku "女" (onna) oznaczającego "kobietę", i mascarpone, włoskiego kremowego sera, po którym imię ma jej bliźniak. Imię postaci, podobnie jak imiona innych członków rodziny Charlotte i załogi Big Mom, nawiązuje do jedzenia.