Charlotte Katakuri – drugi syn i trzecie dziecko rodziny Charlotte. Jest jednym z trzech słodkich dowódców załogi Big Mom i służy w Totto Landzie jako minister mąki (粉大臣 Kona Daijin), zarządzając wyspą zboża. Urodził się w tym samym momencie, co Daifuku i Oven, lecz jest z nich najstarszy.

Wygląd

Charlotte Katakuri to wysoki dobrze zbudowany mężczyzna o ciemnoróżowych włosach, z bliznami na obu policzkach, i tatuażami na lewym ramieniu i torsie. Nosi się w skórzanej czarnej kamizelce, skórzanych również czarnych spodniach, które oplata jasny pas oraz biały gruby ochraniacz na kolano z kolcem. Na nogach ma kowbojki z ostrogami, w tym samym kolorze co reszt podstawowego ubioru, do tego ma na sobie czarne rękawiczki, czarną opaskę z kolcami, a wokół szyj ma opleciony potargany jasny szal. Jak się okazuje, ów szal ma bardzo ważną funkcję - ma ukrywać jego usta. Blizny na jego policzkach ciągnął się aż do ust, z których wystają ostre, długie zęby.

Galeria

Główna seria

Gry wideo

Relacje

Rodzina

Charlotte Brulee

Wydaje się, że łączy ich głęboka zażyłość. Brulee bardzo dobrze zna starszego brata, wynika to z rozmowy po walce z Luffym. Wie, że legenda o niepokonanym bracie, że nikt go nie rozłożył na łopatki, było tylko przedstawieniem dla rodzeństwa.

Załoga

Fabuła

Inwazja Słomkowych na Totto Land

Po raz pierwszy mamy okazje o nim usłyszeć, podczas rozmowy Charlotte Linlin z jednym z sługusów, który informuje, że Słodcy Dowódcy przybyli na Whole Cake Island

We własnej osobie pojawia się podczas przyjęcia herbacianego. Katakuri początkowo siedzi i obserwuje bramę wejściową i gości z wysoka. Jednak w momencie gdy jeden z gości Jigra, nie daje się przeszukać i wdaje się w awanturę z Capone "Gang" Begem, Katakuri bez wahania zabija go, a następnie skrupulatnie opisuje przyszłość która miałaby miejsce gdyby tego nie zrobił.

Umiejętności i moce

Charlotte Katakuri jak jeden z trzech słodkich dowódców dysponuje ogromną siłą. Jego specjalnością jest dominacja koloru obserwatora, którą wytrenował do tego stopnia że potrafi zajrzeć kilka sekund w przyszłość. Jest również wyśmienitym snajperem, który potrafi zabić przeciwnika wystrzeloną z palców losową rzeczą.

Diabelski owoc

Główny artykuł: Cias-ciastowoc

Katakuri zjadł diabelski owoc typu Paramecia, który pozwala mu tworzyć, kontrolować i przekształcać ciasto ryżowe. Jego ciasto jest niezwykle grube i adhezyjne, dzięki czemu może uwięzić nawet wyjątkowo silnych wrogów, traci jednak swoją skuteczność pod wpływem wilgoci. Owoc pozwala mu uniknąć fizycznych ataków, pozornie jak w przypadku Logii, jednak z ta różnicą, że na podstawie bodźców jakie uzyskuje dzięki swoim umiejętnościom, Katakuri potrafi przewidzieć, gdzie zostanie uderzony i zmienić kształt swojego plastycznego ciała, aby nie zostało trafione. Używając swojego owocu wykazuje się niesamowita kreatywnością, ponieważ używał ciasta do tworzenia zatyczek do uszu, aby chronić siebie i swoje rodzeństwo przed dźwiękiem krzyku Big Mom, a także do wyłączania armat twierdzy Wielkiego Ojca Bege.

Katakuri przebudził moce diabelskiego owocu, co umożliwiło mu przekształcenie materiału nieorganicznego w ciasto, zwiększając zasięg jego ataków i przechwytując pole

Bronie

Dominacja

Ciekawostki

  • W szóstym rankingu popularności zajął 45. miejsce.

Nawigacja