FANDOM

Charlotte Laurin to 18. syn. i 29. dziecko rodziny Charlotte, a także członek załogi Big Mom. Jest młodszym bliźniakiem Charlotte Compo.

Wygląd

Laurin to średniego wzrostu mężczyzna z oliwkową skórą. Posiada wiele blizn na rękach. Większość jego twarzy pokryta jest czarnym kapeluszem z różową czaszką, której oczy służą za otwory, przez które Laurin patrzy. Nosi metalową zbroję z pomarańczową perłą na pasie na niebieskich szelkach, krótkie czarne spodnie, czarne buty i pomarańczowy szal.

Osobowość

Niewiele wiadomo o osobowości Laurina, lecz wziął udział w planie zamordowania rodziny Vinsmoke, więc można stwierdzić, że jest lojalny swojej rodzinie i załodze. Był zaskoczony zdradą Bege'a.

Umiejętności i moce

Laurin dzierży duński topór.

Główne walki

Niekanoniczne walki

Różnice między mangą a anime

W mandze Mobile i jego towarzysze zostają pokonani przez piorun Zeusa, użyty przez Nami podczas ucieczki z Whole Cake Chateau. W anime pokonał go Luffy.

Ciekawostki

  • Jego imię może być nawiązaniem do kwasu laurynowego (jap. ラウリン酸 raurinsan), który jest głównym składnikiem mleka i oleju kokosowego. Laurin to także nazwa marki oleju kokosowego. Imię postaci, podobnie jak imiona innych członków rodziny Charlotte i załogi Big Mom, nawiązuje do jedzenia.

Nawigacja