FANDOM

Charlotte Mascarpone – 34. syn i 62. dziecko rodziny Charlotte, a także oficer załogi Big Mom. Służy w Totto Landzie jako minister srebrna stołowego (食器大臣 Shokki Daijin), zarządzając wyspą Cutlery. Jest hybrydą między człowiekiem a członkiem plemienia wężoszyich i starszym bliźniakiem Charlotte Joscarpone.

Wygląd

One Piece Charlotte Mascarpone Anime Concept

Grafika koncepcyjna Mascarpone z anime.

Mascarpone jest wysokim młodym mężczyzną z kręconymi granatowymi włosami. Jako pół-wężoszyi Mascarpone ma dużo dłuższą szyję niż normalna osoba.

Nosi białą tunikę, różową pelerynę, zielone bransolety i gladiatorskie sandały. Na swojej długiej szyi ma złoty ozdobny naszyjnik.

Osobowość

Jako członek rodziny Charlotte jest lojalny swojej matce, Charlotte Linlin. Wydaje się być sadystyczny, gdyż cieszył się, gdy zapalił Thousand Sunny płonącymi strzałami, a także, gdy Katakuri powalił Luffy'ego na ziemię. Jest też tchórzliwy, co pokazał, gdy Luffy zaczął szarżować do ataku.

Umiejętności i moce

Umiejętności Mascarpone nie zostały pokazane, ale ponieważ jest członkiem załogi Imperatora, można stwierdzić, że jest całkiem silny. Ma dobry refleks, co pokazał, gdy uniknął niespodziewanego ataku Luffy'ego.

Bronie

Mascarpone and Joscarpone Wielding Naginatas

Mascarpone i jego siostra dzierżą naginaty.

Pokazano, że dzierży naginatę. Do podpalenia Thousand Sunny, razem z siostrą, używał łuku i płonących strzał, co pokazuje, że jest wprawiony w łucznictwie.

Główne walki

Niekanoniczne walki

Ciekawostki

  • Mascarpone to rodzaj sera z Lombardii. Imię postaci, podobnie jak imiona innych członków rodziny Charlotte i załogi Big Mom, nawiązuje do jedzenia.