FANDOM

Charlotte Mobile to 31. syn i 54. dziecko rodziny Charlotte, a także członek załogi Big Mom. Służy w Totto Land jako minister smaku, zarządzając tym samym wyspą Nasycenia. Jest hybrydą między człowiekiem a członkiem plemienia długorękich. Urodził się w tym samym momencie, co Marble, Myukuru i Maple.

Wygląd

Mobile to wysoki mężczyzna z jasną skórą i długim spiczastym nosem. Ma brązowe włosy ułożone w dziwny kształt i krótkie wąsy. Nosi różowo-burgundowy strój z wysokim kołnierzem, żółtą chustę i brązowo-żółtą pelerynę.

Osobowość

Mobile jest lojalny swojej rodzinie i załodze, wziął udział w planie zamordowania rodziny Vinsmoke. Często ma ponury grymas. Zwykle nosi przy sobie kieliszek wina, co sugeruje, że lubi pić. Był zszokowany, gdy dowiedział się, że Bege zdradził Big Mom. Zdaje się być bardzo dumny i pyszny. Odnosi się do innych z wyższością w podobny sposób, co Boa Hancock.

Umiejętności i moce

Tak jak inni członkowie załogi Big Mom dzierżył Walkera, by zabić rodzinę Vinsmoke.

W anime, podczas krótkiego starcia z Sanjim, dzierżył dwa miecze.

Główne walki

Niekanoniczne walki

Różnice między mangą a anime

W mandze Mobile i jego towarzysze zostają pokonani przez piorun Zeusa, użyty przez Nami podczas ucieczki z Whole Cake Chateau. W anime pokonał go Sanji. Prócz tego, w 846. odcinku, Mobile zwraca się do Tableta, mówiąc "brachu", co nie pojawia się w mandze.

Ciekawostki

  • Jego imię może nawiązywać do ruchomych budek z jedzeniem (ang. mobile catering). Imię postaci, podobnie jak imiona innych członków rodziny Charlotte i załogi Big Mom, nawiązuje do jedzenia.

Nawigacja