FANDOM

Charlotte Montb to 29. syn i 50. dziecko rodziny Charlotte, a także członek załogi Big Mom. Jest najmłodszym z trojaczków. Urodził się w tym samym momencie, co Kanten i Katou.

Był członkiem armii Charlotte Ovena, która zastawiła pułapkę na Monkey D. Luffy'ego na wyspie Cacao.

Wygląd

Montb jest pulchnym mężczyzną z małym i okrągłym nosem. Nosi koszulę z wysokim kołnierzem, ciemne spodnie w kropki, ciemne buty, ciemną pelerynę i szeroki pas. Ma też ciemny kapelusz.

Osobowość

Nie wiadomo za wiele o osobowości Montb, jednak zdaje się, że jest lojalny swojej rodzinie i załodze, gdyż nie wahał się atakować jej wrogów. Zdenerwował się, gdy okazało się, że pociski są nieskuteczne przeciw rodzinie Vinsmoke i przestraszył po usłyszeniu o porażce swojego brata.

Umiejętności i moce

Montb jest dość silny. Był w stanie przytrzymać głowę Pekomsa, gdy ten próbował przemienić się w Sulonga.

Bronie

Montb, jak większość jego rodzeństwa, używa pistoletu. Nosi też ze sobą miecz.

Ciekawostki

  • Imię Montb prawdopodobnie nawiązuje do deseru z kasztanów i bitej śmietany o nazwie Mont Blanc. Imię postaci, podobnie jak imiona innych członków rodziny Charlotte i załogi Big Mom, nawiązuje do jedzenia.

Nawigacja