FANDOM

Ten artykuł wymaga poszerzenia

Luffychibi

Charlotte Myukuru – 25. córka rodziny Charlotte i członkini załogi Big Mom. Jest hybrydą między człowiekiem a członkiem plemienia długorękich.

Wygląd

Charlotte Myukuru Anime Concept Art

Szkic koncepcyjny Myukuru z anime.

Myukuru jest dziewczyną przeciętnego wzrostu z opaloną skórą. Ma lawendowe włosy i irysowe oczy. Ma na sobie niebieską koszulkę z białą liczbą "100" na klatce piersiowej, białe wyściółki na łokciach, parę białych rękawic i szerokie szare bransolety z różową linią. Nosi też krótką różową sukienkę z liści i wysokie różowe sandały.

Osobowość

Myukuru dba o swoją rodzinę. Zmartwiła się o Lolę, gdy dowiedziała się, że Nami dostała od niej Vivre Card.

Umiejętności i moce

Nie wiadomo wiele o umiejętnościach Myukuru, ale można stwierdzić, że jest dość silna, sądząc po tym, że była członkiem wściekłej armii i nie została zraniona podczas walki z Luffym i Nami.

Dzierży katanę, ale nie wiadomo, jak dobrze potrafi się nią posługiwać.

Główne walki

Ciekawostki

  • Jej imię pochodzi od pieczywa kurumiyu. Imię postaci, podobnie jak imiona innych członków rodziny Charlotte i załogi Big Mom, nawiązuje do jedzenia.
    • Kurumi oznacza po japońsku "orzecha włoskiego" i jest to popularne imię.
  • Jest pierwszą pokazaną hybrydą między człowiekiem a członkiem plemienia długorękich.
  • Jest pierwszą pokazaną kobietą z plemienia długorękich.