FANDOM

Charlotte Nusstorte to 12. syn i 21. dziecko rodziny Charlotte, a także członek załogi Big Mom. Służy w Totto Landzie jako minister transportu (運輸大臣 Un'yu Daijin), zarządzając wyspą Package. Urodził się w tym samym momencie, co Basskarte i Dosmarche jako pierwszy w kolejności.

Wygląd

Nusstorte jest dużych rozmiarów mężczyzną z nieproporcjonalnie dużą głową w porównaniu do reszty ciała. Ma bardzo szerokie wąsy i nosi parę okularów przeciwsłonecznych, fioletową kurtkę komandorską i duży bikorn barwy indygo z twarzą, która ma identyczny wąs. Pokazano, że pali fajkę.

Galeria

Osobowość

Nie wiele wiemy o osobowości Nusstorte. Brał jednak udział w spisku mającym na celu wymordowanie rodziny Vinsmoke, więc zdaje się być lojalny wobec swojej rodziny i załogi.

Umiejętności i moce

Nusstorte jest wystarczająco silny, by Charlotte Mont-d'Or wyznaczył go do poprowadzenia drużyny mającej na celu pokonanie zaawansowanego technologicznie Królestwa Germy, lecz nie jest wystarczająco silny, by pokonać Rodzinę Vinsmoke.

Główne walki

Ciekawostki

  • Jego imię pochodzi od Bündner Nusstorte lub Engadiner Nusstorte, pieczywa wypełnionego orzechami. Imię postaci, podobnie jak imiona innych członków Rodziny Charlotte i Piratów Big Mom, nawiązuje do jedzenia.
  • Jego wygląd może być oparty o wizerunek maskotki płatków Cap'n Crunch.