FANDOM

Ten artykuł wymaga poszerzenia

Luffychibi

Charlotte Oven to czwarty syn Charlotte Linlin i piąte dziecko rodziny Charlotte, członek załogi Big Mom i minister pieczenia (こんがり大臣 Kongari Daijin) w Totto Land, rządzi wyspą wypieków. Jest najmłodszym trojaczkiem, urodził się po Katakurim i Daifuku.

Wygląd

Oven jest niezwykle wysokim i umięśnionym mężczyzną, górował nad Pedro, który sam w sobie jest wysoki. Ma bardzo szeroką szyję. Jego włosy ułożone są w trzy zaokrąglone części. Ma krótką spiczastą brodę. Kolor jego włosów przypomina etapy pieczenia, zaczynając od blondu, a kończąc na ciemnym pomarańczowym. Jego skóra ma lekko różową barwę, przez co przypomina Monkey D. Luffy'ego z aktywowanym Gear Second.

Nosi pomarańczową pelerynę z wysokim kołnierzem, który spięty jest żółtym sznurkiem. Ma też na sobie krótkie rękawice, szeroki pas z okrągłą klamrą, skarpety w paski i mokasyny. Po aktywacji jego Diabelskiego Owocu, peleryna ciemnieje.

Galeria

Osobowość

Oven Attacks Chiffon

Oven atakuje Chiffon za jej zdradę.

Oven jest bardzo lojalny swojej rodzinie i wypełnia każdy jej rozkaz. Nie uważa wygnanych mężów swojej matki za członków rodziny i zaatakował Pounda, gdy ten zjawił się na Kakaowej Wyspie, by zobaczyć Chiffon. Gdy nakazał mieszkańcom wyspy zbić wszystkie lustra, groził, że zabije zarówno ich, jak i ich rodziny, jeśli nie wypełnią rozkazu.

Oven bardzo dba o bezpieczeństwo swojego rodzeństwa i zdenerwował się, gdy Pekoms wziął jego "ukochaną" młodszą siostrę Brûlée jako zakładnika. Bardzo poważnie traktuje zdrady, nie zawahał się zaatakować Chiffon za jej udział w spisku Bege'a, który miał na celu zamordowanie Big Mom, pomimo tego, że jest ona jego siostrą i pomagała Pudding w tworzeniu zastępczego tortu. Potrafi być też jednak miły dla swojej rodziny, co pokazał, gdy zabronił przeszkadzania Pudding w operacji pieczenia tortu. Gdy walczy z przeciwnikami, potrafi dostrzec ich starania i cel ich walki, lecz nie okazuje im litości, co pokazał w walce przeciw Pedro.

Jest pełen dumy, co pokazał, gdy Nostra Castello kierował się prosto na niego, a on nie chciał zejść mu z drogi, pozwalając statkowi Bege'a wpaść na siebie. Czasem jego gniew przeważa nad rozumem. Gdy próbował zatopić Nostra Castello, ryzykował zniszczenie zastępczego tortu, który miał powstrzymać głodowy szał Big Mom.

Relacje

Fabuła

Umiejętności i moce

Diabelski Owoc

Główny artykuł: Żar-Żarowoc
Netsu Netsu no Mi Infobox

Oven wytwarzający niezwykle wysoką temperaturę.

Oven zjadł Diabelski Owoc typu Paramecia, który pozwala mu na wytworzenia ciepła w swoim ciele, co sprawia, że każdy dotknięty płonie. Może także przesyłać ciepło na inne obiekty, które dotknie, co pokazane było, gdy Pedro próbował zaatakować go mieczem, lecz upuścił go, gdy ten stał się niezwykle gorący po kontakcie z ciałem Ovena. Może także przesyłać ciepło do oceanu, przez co sprawia, że woda w nim się gotuje, co jest niezwykle groźne dla statków, ryboludzi i stworzeń zamieszkujących ocean.

Bronie

Główne walki

Ciekawostki

  • Piec (po angielsku oven) służy do pieczenia jedzenia. Imię postaci, podobnie jak imiona innych członków rodziny Charlotte i załogi Big Mom, nawiązuje do jedzenia.

Nawigacja