FANDOM

Ten artykuł wymaga poszerzenia

Luffychibi

Charlotte Poire to 19-ta córka rodziny Charlotte i członkini załogi Big Mom. Ma starszą bliźniaczkę Charlotte Galette.

Wygląd

Poire jest młodą kobietą z fuksjowymi włosami sięgającymi do ramion. Ma okrągłe oczy i niezwykle szerokie usta, przez które widać bardzo ostre zęby. Na głowie ma czapkę, która przypomina skórę głowy pandy; czapka jest pozszywana po bokach, a szwy kończą się w miejscach, w których kończą się usta. Nosi ciemnofioletową sukienkę z dekoltem i małymi falbankami na górze, a na niej różowy płaszcz zakończony futrem, zwłaszcza wokół szyi.

Osobowość

Niewiele wiadomo na temat osobowości Poire, ale zdaje się być grzeczną kobietą, gdyż rozmawiała z kimś na przyjęciu. Jest lojalna swojej rodzinie i załodze, zaatakowała członków sojuszu Słomkowych i załogi Ognistych Czołgów po tym, jak rozbili przyjęcie i próbowali zabić jej matkę.

Umiejętności i moce

Posiada mocną siłę woli, gdyż była w stanie wytrzymać uderzenie Dominacji Koloru Władcy Big Mom.

Bronie

Poire dzierży karabin maszynowy, którego użyła na Caesarze Clownie i Capone Bege, gdy ci próbowali uciec z przyjęcia. Potem próbowała użyć miecza, by ciąć Vinsmoke Reiju.

Ciekawostki

  • Poire oznacza "gruszkę" po francusku. Imię postaci, podobnie jak imiona innych członków rodziny Charlotte i załogi Big Mom, nawiązuje do jedzenia.
  • Czapka w kształcie pandy mocno przypomina tę noszoną przez mieszkańca Domu Owieczki, w którym wychowywała się Big Mom.