FANDOM

Charlotte Raisin to 33. syn i 60. dziecko rodziny Charlotte, a także członek Załogi Big Mom. Był członkiem wściekłej armii Big Mom, która została wysłana, by schwytać Monkey D. Luffy'ego. Później dołączył do armii Charlotte Ovena, która zastawiła pułapkę na Luffy'ego na wyspie Cacao.

Wygląd

Raisin Anime Concept Art

Początkowy wygląd Raisina w anime.

Raisin jest wysokim mężczyzną o podobnym wzroście, co Yuen. Góruje nad większością żołnierzy, zebranych na wyspie Cacao. Ma kanciastą twarz z dwoma pionowymi, czerwonymi liniami po obu stronach. Na głowie ma bardzo długie, białe i spiczaste włosy.

Nosi zapinany na guziki biały płaszcz, białe spodnie, brązowe buty i ciemnofioletową pelerynę ze złoto-czerwonymi epoletami. Ma też szare rękawice i czarny pas.

Gdy pojawił się po raz pierwszy w anime, wyglądał zupełnie inaczej. Miał blond włosy i jasnofioletowy zapinany na guziki płaszcz, białe spodnie, brązowe buty i różową pelerynę. Nie miał epoletów i był niższy. Zamiast pasa, miał szarfę.

Osobowość

Raisin jest lojalny swojej rodzinie i załodze, co sprawiło, że dołączył do rozwścieczonej armii, by pomścić porażkę swojego starszego brata. Później przybył też na wyspę Cacao, by zmierzyć się z załogą Słomkowego Kapelusza.

Raisin jest analitykiem. Uznał, że Luffy prawdopodobnie zabrał Brulee i uciekł z nią z Lustrzanego Świata. Mimo tego, że zazwyczaj jest spokojny, to czerpie przyjemność z walki. Uśmiechnął się, gdy miał zaatakować Luffy'ego.

Fabuła

Raisin dołączył do rozwścieczonej armii Big Mom, by pomścić Crackera, pokonanego przez Monkey D. Luffy'ego. Po tym, jak Luffy i Nami zostali pokonani, Raisin zauważył, że Amande znalazła Vivre Card Loli, w którego posiadaniu była Nami. Później, razem z resztą armii, udał się do Sweet City.

Następnej nocy, Raisin dołączył do armii Ovena na wyspie Cacao, gdzie załoga Big Mom planowała złapać Słomkowych. Powiedział, że utrata terytorialnych ślimaków morskich stanowi spore utrudnienie. Czekając na rozpoczęcie akcji, Raisin opisał, co zrobiłby na miejscu Luffy'ego. Gdy zaplanowany czas przybycia Słomkowych zaczął się zbliżać, Raisin przygotował się do zaatakowania Luffy'ego.

Sanji Saves Luffy from Raisin

Raisin zostaje pokonany przez Sanjiego.

Luffy wyszedł z lustra z Pekomsem i pochwyconą Brulee. Gdy Słomkowy próbował uciec na dachy miejskich budynków, Raisin go zaatakował. Jego atak został jednak zablokowany przez Sanjiego, który kopnął go w szczękę, co sprawiło, że Raisin uderzył w pobliski budynek i zgubił swoją katanę.

Akt Wano

Raisin towarzyszył matce na Queen Mama Chanter, gdy ta próbowała dostać się do Kraju Wano. Gdy tylko załoga Big Mom dopłynęła na szczyt wodospadu, stanowiącego drogę do kraju samurajów, jej statek został zepchnięty do morza przez Kinga.

Umiejętności i moce

Raisin Haki

Raisin używa Dominacji na swoim mieczu.

Umiejętności fizyczne

Raisin potrafi skakać z dużą prędkością i wykonywać ataki w powietrzu.

Bronie

Raisin dzierży katanę i próbował jej użyć, by zaatakować Luffy'ego. Nie zdołał jednak wykonać ataku, gdyż został pokonany przez Sanjiego.

Domninacja

Raisin potrafi używać Dominacji Koloru Uzbrojenia, by wzmocnić swój miecz.

Główne walki

Różnice między mangą a anime

Gdy Luffy został uwięziony w książkowym świecie Mont-d'Ora podczas ataku rozwścieczonej armii Big Mom, Raisin go stale uderzał. W mandze nie miało to miejsca.

W mandze, podczas ucieczki Słomkowych z wyspy Cacao, Raisin nie pojawia się więcej po kopnięciu Sanjiego. W anime jednak zjawia się znowu i uderza Pekomsa.

Ciekawostki

  • Raisin, czyli "rodzynka", to suszone winogrono często używane w pieczonych ciastach lub deserach. Imię postaci, podobnie jak imiona innych członków rodziny Charlotte i załogi Big Mom, nawiązuje do jedzenia.

Nawigacja