FANDOM

Ktoś właśnie przeprowadza gruntowną edycję tego artykułu

Teraz mam i części drzewa skarbów i gotowe plany statku! Chcę go zbudować! Ten artykuł jest w edycji i ktoś właśnie zrobił sobie przerwę.

Aby zapobiec konfliktom edycji inni użytkownicy proszeni są o niedokonywanie w nim zmian do czasu usunięcia tego komunikatu lub skontaktowanie się z administratorem lub z użytkownikiem o nicku LuigiN2000.
TS construct

Charlotte Smoothie to czternasta córka i 35. dziecko rodziny Charlotte. Urodziła się w tym samym momencie, co Citron i Cinnamon, lecz jest z nich najstarsza. Jej ojciec pochodził z plemienia długonogich. Jest jednym z trzech słodkich dowódców załogi Big Mom i służy w Totto Landzie jako minister soku (ジュース大臣 Jūsu Daijin), zarządzając wyspą 100%.

Wygląd

Charlotte Smoothie jest bardzo wysoką kobietą z czarnymi oczyma z lekko opadniętymi na nich powiekami, wydatnymi wargami, bardzo długimi nogami i nieproporcjonalnymi nawet jak na jej gabaryty rękami. Ma długi i faliste, jasne włosy, które zasłaniają jej prawe oko i rozciągają się po całych plecach. Na głowie nosi szeroki jasny beret, a do tego trykot w paski, duży jasny szal który sięga niema do ziemi, na rękach ma jasne rękawice schowane w szerokie rękawy, a na nogach duże czarno białe but sięgające do kolan. Ma również tatuaż w kształcie róży na prawej nodze.

Galeria

Osobowość

Relacje

Rodzina

Charlotte Linlin

Załoga

Tamago

Piraci Big Mom

Fabuła

Inwazja Słomkowych na Totto Land

Room of Treasure

Smoothie pilnuje skarbca wraz z Tamago.

Po raz pierwszy wraz z Charlotte Katakurim zostaje wspomniana przez Charlotte Linlin tuż przed rozpoczęciem przyjęcia zaręczynowego Sanjiego i Charlotte Pudding. Jakiś czas później widzimy ją jak z własnej woli wraz z Tamago i Szachowymi żołnierzami zajmuje się ochroną Poneglyphów zgromadzonych przez załogę Big Mom, w tamtym też momencie po raz pierwszy mamy okazję ujrzeć cząstkę potęgi jej owocu ponieważ w trakcie rozmowy z Tamago wyciska soki z kobiety i napełnia nimi swój kieliszek.

Gdy Pedro wyruszył jako wabik aby odciągnąć żołnierzy Charlotte Smoothie również dała się zwieść i opuściła pomieszczenie na co czekał Brook, który wykorzystując okazje zatrzasną drzwi od środka. Jednak Słodka Dowódczyni nie wydawała się tym mocno przejmować, powiedziała że drzwi do skarbca są tylko jedne więc poczeka aż złodziej wyjdzie i wtedy go zabije. Słysząc to Tamago prosiła aby zamiast zabijać intruza spróbowała go schwytać gdyż bez wątpienia Charlotte Linlin będzie chciała go dołączyć do swojej kolekcji.

Smoothie Commands Her Troops

Smoothie nakazuje żołnierzom ruszyć w pościg za Luffym.

Podczas walki Charlotte Linlin z Brookiem, Smoothie dowiaduje się że Jinbe zdradził i pomógł w ucieczce więźniom. W obawie o reakcję mamy natychmiast wydała rozkaz zablokowania wszystkich wejść na czwarte piętro.

Jakiś czas później widzimy ponownie słodką dowódczynię stojącą przy bawiącej się Brookiem Big Mom.

Umiejętności i moce

Smoothie podobnie jak inny słodki dowódca Charlotte Cracker jest silnym szermierzem wspomagającym się w walce Diabelskim Owocem, dzięki któremu może wyciskać z żywych organizmów soki. Wydaje się również że posiada dużą siłę fizyczną, ponieważ bez problemu jest wstanie podnieść, a następnie skręcić niczym ścierkę ciało dorosłej osoby.

Diabelski Owoc

Posiada nieznany owoc pozwalający dosłownie wyciskać soki. Po raz pierwszy, widzimy możliwości jej owocu w skarbcu Big Mom. Gdzie za pomocą swoich zdolności, wyciska soki z kobiety i umieszcza je w swoim kieliszku, a następnie pije. Mimo nienaturalnego skrętu ciała i wysuszeniu na wiór osoba z której Smoothie wyciskała soki odczuwała rozkosz.

Bronie

Smoothie's Sword

Miecz Smoothie.

Charlotte Smoothie nosi na plecach ogromny miecz z pochwą przypominającą wiertło.

Ciekawostki

  • Jest kobietą o najwyższej znanej nagrodzie.
  • Moc jej owocu jest podobna do mocy pochłaniania wilgoci z ciała za pomocą dotyku Pias-Piaskowocu.
  • Smoothie jest najmłodsza z pośród słodkich dowódców

Nawigacja